|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, spana in videon från BMW. Länk V8 spis, antagligen den från M3a, matad med dubbelturbo blev det. Det som skrämmer mig förutom att det är en X6 av M-divisionen..... är att chassiet och andra system bara verkar "lätt modifierade" | |
|
Vill ha!!! Plötsligt så verkar Q7:an inte lika rolig längre;) Ursäkta men nu måste jag sätta mig och räkna på hur min ekonomi skall klara en X6M;) When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Måste bara tillägga att du oroar dig för att chassi inte är ändrat särskilt mycket. Har du provat X6:an med den nya xdrive och sportchassi så är det en grym bil. Va den inte snabbare i ett "älgtest" än M5 e60? Har iaf för mig detta. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
| vanliga x6:an har en hyffsad tid på ringen också :D | |
|
wsemme, jag oroar mig inte för att X6 redan är en fantastisk bil i sitt segment , som de ifs har monopol på ;). Men en M-bil för mig skall vara något speciellt. Med helt egenutvecklad motor av M-divisionen, egen låda, egna diffar egen upphängning och egna datorsystem. För mig skall något som rullar ur fabriken med ett M-loggo inte bara vara samma bil med biffigare motor. För då hade den helt enkelt kunnat heta " 4.8si" |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.