|
|
|
|---|---|
|
Först vill jag bara säga att vi köpte våran första BMW i sommras,och vi är helnöjda.Helt ny bil det var jätteroligt,ända tills i dag.410 mil på mätaren och stannade vid rött ljus.trafickljuset slog om till grönt,PANG j-vl-r. Bokomvarande som oxå stannade blev påkörd,vilket resulterade att vi plev påkörda av han.En kort sekund tänkte jag,stanna aldrig för rött ljus igen... | |
|
Aj då, men trafikljus är nog bra om alla respekterar att man skall få hejd på sitt fordon då det blir rött. Nacken är det första jag tänker på, plåt i andra hand. Hoppas det gick bra. |
|
| jo det gick bra med oss,förutom att man blir skärrad.Bilen ja det blir en ny stötfångare varjefall | |
| Jo, påkörning bakifrån kommer ju verkligen som en överraskning. Därav whiplash-risken, men räcker det med en ny stötfångare var kanske inte smällen så hård. Tråkigt i vilket fall på nya kärran. | |
|
Jag gillar rondeller :), bra flyt och dessutom roliga att sladda i med vinter-volvon när trafiken tillåter :) __________ |
|
|
I många fall innebär en rondell bättre flyt. En gång höll jag på att braka in i en annan bil ändå i just en rondell. Jag satt och tittade åt vänster när jag skulle in i en rondell. Lugn trafik och ingen såg ut att vara inne i rondellen alls. När jag tittar fram igen har bilen framför stannat, trots att det "var grönt". Lite lurigt, kanske hade han/hon funderingar vart de skulle åka :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.