|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har en 328 E36 som har "stora ljudpaketet" och har alltså ett original "slutsteg" i skuffen till vänster! Men nu till mina frågor: Hur funkar det där originala slutsteget ? om man kopplar in en CD/mp3 stereo utan inbyggd effekt, kommer man få ljud ur högtalarna ? Och när man använder en CD/mp3 stereo som har inbyggd effekt på låt säga 4*50watt,, drivs högtalarna av Stereon då eller av slutsteget ?? Hoppas ngn har svar på mina frågor :) Tack på förhand! | |
|
hej. jag undrar bara menar du harman kardon ljudpaket med 4 högt fram och två bak? isåfall har jag nog samma problem som dig. jag böt till en nyare stereo för ett tag sedan men fick inget ljud alls, stereon startade men helt tyst. var sitter slutsteget i denna bil säger du? och vad satt det för orginal stereo i bilen? tack för svar |
|
|
Jag har "stora ljudpaketet" i min bil. Tre högtalare fram och två bak. Har ersatt original-bandspelaren med en nyare CD/mp3. Fungerar finfint. |
|
| har för mig att det finns en adapter kabel att koppla in mellan din nya radio och slutsteget. alternativet är klipp o klistra bland kablarna vid steget. sitter väl i vänster hjulhus där bak?! kolla om inte ascab.se har kablaget. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.