AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.261

nån som vet något om denna bmw

Al
14
Aleksi
525i-95
Hej allihopa! funderar starkt på att byta upp mig till en e38 från nuvarande 525i e34 har hittat ett objekt som verkar seriös priset verkar dock ligga lite högt men är redo att betala lite mer för ett fint exemplar. lägger till länk om bilen. skulle vara super om någon har varit och tittat på bilen eller vet något om den, Väldigt tacksam för svar.

Länk:Länk

bavaria
Vet inget om den aktuella bilen men den ser ju verkligt fin ut...
Visa användare
561
Travel-In-Style
330iAT -02
M3 Coupé -01
540iAT xDr -23
Den ser helt fantastisk ut! Är allt som det skall och om priset är förhandlingsbart tycker jag att du skall slå till.
Kn
183
Knopfler
325dA M-sport -09
Nog för att det är en 01:a med låga mil med mycket fina tillval, men ändå kul att se en E38 som ligger en bit över 100.000kr!:)

Al
14
Aleksi
525i-95
men dock så ser han otroligt fin ut

bavaria
Mi
338
MikaelE60
730dA -09
Har också noterat den bilen. Ser mycket trevlig ut!
Vi har 728 -99 med samma färg. Kräver att man håller den ren, men när den väl är det är den fantastiskt fin. Särskilt i skymning och i gatljus. Ljust skinn har vi i en annan bil, också fantastiskt fint, särskilt ihop med Oxfordgrönt. Ljust skinn är inte så känsligt för nedsmutsning som man kan tro. Glöm inte impregnera med K23 bara (skyddar för fällning från jeans bl.a.) Fälgarna passar också fint till den bilen.
Hade jag varit dig hade jag slagit till!
Al
14
Aleksi
525i-95
hej igen allihop tack för svaren. har forskat lite om bilen och den är importerad tydligen av någon firma 2003 och har haft 6 ägare sen dess, enligt mig rätt så många på drygt 5 år. och priset är ju satt rätt så högt börjar bli lite misstänksam på bilen, vart skulle jag kunna forska lite mer på bilen någon som vet?
Al
14
Aleksi
525i-95
glömde nämna att jag jobbar i finland för tillfället kan jag få information om bilen genom bmw i finland via chassinummer tex?
Mi
338
MikaelE60
730dA -09
Det bör du kunna få. Ska de gå hela vägen tillbaka i bilens historia har jag hört att de vill ha betalt några hundralappar. Kan nog vara värt det... 6 ägare på 5 år är en del. Förvisso är väl handlarna inräknade.
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Snart kommer "prisexperterna" och värderar den till 75 ;)

6 ägare kan ju vara 3 brukare och 3 firmor. Annars tycker jag inte 6 ägare är så mycket att hänga upp sig på, många köper en sån här bil och verkar tröttna ganska snabbt och säljer den igen.

14
Aleksi
525i-95
ok ska be säljaren om han är villig att ge mig chassie nr så ska det forskas vidare:) nu känns det genast bättre. tack allihop en suverän sajt! prisexperter välkomna:)
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Gå in på valfri reservdelsfirma t ex Länk och slå in reg numret så får du fram chassienummer direkt

525i-95
tack!
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Aleksi, om du vill kan jag kolla på den om den står i hallen.
Al
14
Aleksi
525i-95
tack men nej tack skulle vara aldeles förmycket begärt tack ändå
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Inga problem alls, ska ändå till Autopartner och dricka deras kaffe på måndag.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.