|
|
|
|---|---|
|
Har en bmw e60/61 och jag vill byta färg på min ringar från gula till vit/blåa. Har hittat en sida men problemet är att jag inte vet om man ska beställa 1 kitt eller 2?? här är länken till produkten. Länk tacksamm för snabb svar då jag vill beställa de ikväll. | |
| ett par/set det e bara 2 diod lampor man behöver... | |
|
supper tack för det snabba svaret! då ska jag beställa paret som finns i annonsen för 595:- sen kan jag passa på att fråga om nån vet om det går att byta färg på det gula som är ovanför ringarna stör mig som fan på att det lyser orangt =/ |
|
| Ja det går men är omständigt. Man måste dela på glaset från strålkastaren, samt löda.... | |
Bo 11 535da Touring -06
VW Caddy TDI R -08 VW Transporter 174hk 4M -08 Renault Trafic -03 100hk |
Ja fick mina dioder i dag och fick dit dom och det blev bra men Jag tror att du blir mycket mer nöjd om du köper 5W:are i sället för 3W:are. Jag köpte mina hos XenonKungen snabb lev.Men det va en del bök före man fick dit dom lättast var det när jag plockade bort lycktan och la den på spisen under ordentligt med ljus. Lycka till mvh boB -gÖran Gasar tills det rasar |
|
Bob-Göran köpte du hara dioden eller hela hållaren till din bil? Finns det någon här som bara bytat ut 3 wattaren som sitter i orginal till 5w lampa har letat lite efter en sådan men inte hittat. Förslag på var man hittar en sådan Ha de T |
|
Bo 11 535da Touring -06
VW Caddy TDI R -08 VW Transporter 174hk 4M -08 Renault Trafic -03 100hk |
Det är en hel klump med kontakt sycke och " tätande " O ring det är en hel sak som ersätter befintliga lapan och reflektor ocg dioden hammnar mycket närmare där ljuset över går till ringarna så förlusterna är mycket mindre - Men det är lite trix att få dit dom men sedan så är det en fin belöning. Det är oxå med någon typ av kabel som ej behövdes för mej. Man får ett gediget intryck av "lampan" MvH boB - gÖraN Gasar tills det rasar |
| har nu haft mina ett bra tag utan strul, men tänk på att radio mottagningen försvinner helt nästan. jag måste vara i city för att kunna lyssna på några kanaler, är jag utanför typ 2mil då hör man inget. men om man stänger av de då kommer radion tillbaka. | |
|
du ska ha denna :D Länk |
|
|
Jag köpte från diodhuset till min E39 -02. En klar upphottning av angeleyes! Se bild länk: Länk Mvh Rasmus |
|
|
bob-göran vart skaffar man 5w ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.