|
|
|
|---|---|
|
Hej allihopa. Har länge letat efter ett lämpligt kjolpaket till min e30 men jag hittar inget som är snyggt. Jag har tittat på: Rieger Lumma Dj Tuning Kerscher osv osv... hur mkt som hellst. Är det någon som vet en bra sida med sjyssta E30 paket? Ett M-tech 2 paket skulle vara trevligt. I övrigt kommer bilen bara ha valsade skärmar, ingen breddning. Någon som kan tippsa om nått paket? Mvh | |
| har själv funderat på ett paket till e30... har sett vissa som har e46 m3 paket som ser riktigt bra ut men kan ej hitta nu... annars är m-tech 2 som du säger riktigt snyggt | |
DMZ |
Klart att du ska ha ett M-TechII pkt, klart snyggast och med en suverän passform. Såg att det fanns 1-2 st till salu hos Powerbörsen, fanns visst även ett hos Blocket. Priserna brukar variera mellan: 2 - 5000:- Det enda kruxet är att man bör använda borrmallar för att få alla paneler att sitta helt rakt. BMW säljer/sålde dessa orig borrmallar, men de kostar skjortan. Vill minnas att kompisen betalade 1.200:- Men mallen är ett måste, då man tvingas att borra upp ca 50-70 st nya hål. Ett annat problem är att: oftast så saknas framkofångaren, inkl spoiler, p.g.a att värdbilen krockats framtill. (mkt vanligt) En ny framkofångare inkl spoiler kostar hos BMW ca: 8-10.000:-(endast höljen) |
DMZ |
Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.