|
|
|
|---|---|
|
tja har fram o baksäte i fint skick som jag tror är till en m5 touring. dom har varit i min e34 540...det är s.k halvskinn.... någon som ve om det är värt någonting (har för mig att e34 m5 touring är ganska ovanliga) ha det | |
|
Hur långt är ett rep? Frågan är ganska intetsägande för att folk skall kunna svara på den.Bilder brukar nog hjälpa i frågor om värde på inredning. |
|
| när jag hade E34 touring letade jag skinn till den, men på 6 månader lyckade jag inte hitta något, sen dess har jag sett någon enstaka skinninredning till salu ganska dyrt. Så du kan säkert få runt 4000 för ditt halvskinn | |
|
Beror ju mycket på skicket. Men ett riktpris utan att ha sett stolarna är väl allt mellan 2500 - 4000 kr. Vad ingår? Dörrsidor? Konsoler? Hur är skicket på stolarna? Färg? Ser dom ut så här? Länk Min bil Länk |
|
|
Finns inte halvskinn till E34 M5 Touring, inredningen kommer i stället från Executive 95-96 så kallat Millpointklädsel vilket ger ett helt annat värde. Stephan |
|
|
ok... antar att dom inte är värda så mycket då stefan. . .det är bara stolar som jag kommer sälja iaf... hittade bilder på dom föresten på www.e34m5.se...går man in där och sen ''om bilarna'' och sen skrollar ner till till ''klädsel'' för 3.8/touring modelerna då finns det en bild där som heter '' 0476 Silbergrau ''.. . det är mina säten. . . dom kanske inte ens klassas som halv skinn? tack för hjälpen iaf |
|
Scheckheft |
bi-color läder Länk och som du kan läsa på sidan är detta extrautrustning. utan bilder på dina stolar är det svårt att ge en värdering. Mvh Scheckheft |
|
Aha har du köpt den mörkblåa 540iT/6:an som haft kompressor? Klädseln kommer ifrån en 93:as M5T som krockades -96 och sätena satt i vraket i över 10år säljer du hela inredningen som endast saknar handsfack bör du få 8-10tkr på ett ungefär. Klädseln klassas som bi-colorläder precis som Scheckheft skriver. Stephan |
|
|
8-10' låter extremt mycket! __________ |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Stephan brukar inte ens ha en kamera med sig! Men däremot ett brinnande intresse för bla "lite" finare E34:or....dessutom tycks han imellanåt visa sig ha fotografiskt minne!!! Är du autistisk Stephan!?? ;) P.S När skulle du komma och hälsa på då??? Mvh Patrik |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.