|
|
|
|---|---|
|
Goddag ! idag när jag tvättade bilen inuti märkte jag att min mittkonsol är helt lös :/ Notera att jag inte ägt bilen så länge så de e förra ägaren som pillat nåt med den. Nu menar jag konsolen där handbromsen sitter och inte växelspaken. Nu är min fråga hur sitter den fast, hur är den skruvad? "det sitter en BMW GSM telefon på den också" finns de ngn sprängskiss nånstans? en annan fråga, jag fick med en annan mittkonsol med armstöd när jag köpte bilen, givetvis var den inte monterad. Frågan e nu! Kan jag montera dit den andra konsolet med armstödet och fast ändå behålla telefonen? så att den hamnar under armstödet? hehe kanske dumma frågor, men men. :) mvh kotchak! | |
| Vad ska du med GSM telefonen till?:-) | |
|
egentligen vill jag fimpa luren men samtidigt ser de jävligt pimpigt ut med den hehe :) nå, jag tror jag fimpar den helt och sätter dit den nya konsolen med armstöd, mkt snyggare, men nu har jag inte fått några muttrar/skruver till den, hur fäster man själva armstödet? eller det gör man kanske inte alls ? konsolen ska hålla den på plats ? vet ej jag har inte testat. hade varit kul om man visste nån art nr. på skruvarna så man kunde åka till bmw o köpa. mvh kotten |
|
|
Du kan använda befintliga skruvar om jag inte minns fel, eller om dom redan satt på plats under mittkonsollen. Minns inte exakt men jag fick inga skruvar med vid köpet iallafall Här ser du upplägget: Länk Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.