|
|
|
|---|---|
| Hej, är det bara min E61 som har så blästrad plast framför strålkastarna efter 125 kkm? Jag har försökt rengöra men det verkar svårt, inte ens avfettning hjälpte då jag även testade det som sista utväg då saltet misstänktes ha bränt fast. Nix, det ser lika dimmiga och blästrade ut, så finns andra effektiva metoder? | |
|
Det här har ventilerats flera gånger i forumet, här är en tråd Länk Sök lite i forumet så hittar mer. |
|
| Oj, att jag missat det. Brukar vara flitig att söka först på forumet. Tack ska du ha iaf, och svar fick man! | |
| DrShine, Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.