|
|
|
|---|---|
|
Det börjar ta sig. Fler och fler finner det kul att vara med i en touringklubb. Kolla in på touringsidan och anslut dig till gänget DU oxå. Länk Nästan allt om touring! Länk Mvh. Micke Olsson | |
|
Måste man ha touring? :D /Manray/ |
|
|
Hehehe. Måste och måste?! Är kanske lämpligt då det handlar om just touringbilar. Men om du har och vill göra en bra input så visst. Vi är inte så kinkiga. Använder bara up and go... Däremot tror jag inte att medlemslistan skulle se så komplett ut om det plötsligt dyker upp en sedan där. Hehe, byt bil. Din är ändå så gammal. Ta det rätt. Jag skämtar. Nästan allt om touring! Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Det "wimlar" av Touringklubbar uppenbarligen, & detta är ju endst en & det gällar Bil & BMW. Varför är ni så speciella ? Finns det klubbtidning & träffar eller ? Är själv med i BMW Club Schweden (kanske ni också ?) Ett medlemskap i BMW Club Schweden är givande på många sätt, man får klubbtidningen Bayerisches Blatt fyra ggr per år, och ALLA träffar, dem är super-coola och roliga är ni inte med ??? Åsa |
|
|
Till: Manray. Jag undrar detsamma, men är osäker på svaret. Använder bara up and go...witch means ? Pampers ?? Det gör i alla fall inte jag !!! Åsa |
|
|
Åsa: "Det "wimlar" av Touringklubbar uppenbarligen" Vilka då? Vad jag vet så är det bara denna som handlar om BMW i Sverige. En del av "oss" är medlemmar i BMWCS och därmed utnyttjar vissa förmåner. Touringklubben är i startskedet och har bara varit igång ett par månader. Med tanke på det så tycket jag att intresset för detta har varit och är stort. Vi har ingen tidning eller liknande ännu, men det kan kanske vara aktuellt framöver. Kolla in på sidan. Vi ska ha en träff i Jönköping den 20 juli. Vår första. Upp And Go grejen var ett skämt. Inget annat. Nästan allt om touring! Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Till Micke Olsson. Som JAG SKREV att NI är dem enda som handlar om BMW & Bil !! Det var inget negativt med det jag tyckte att det var kul !! Skaraborgs MC Touring Club, Kalmar TouringClub, Lessebo Touringclub, Carlscrona Touring Club,Halmstad Touring Club, Höglandets Touringclub, Touring Club, Police Motorcycle Touringclub, Arvidsjaurs snöskoterförening & Touringklubb, MMCK som vunnit Sverige runt-Bucklan för att vara Sveriges bästa Touringklubb, Lund Touring. Eftersm att jag kör MC (BMW såklart!) så är det lätt att misstolka ordet Tourin, Touring kan (nästan) vara vad som helst som har med hojåkning på landsväg att göra. Åsa |
|
| Åsa, intressant vy, har aldrig tänkt så. Riktigt kul faktiskt! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.