|
|
|
|---|---|
|
Tycker det här är en av dom fetare M3 E46 man sett på blocket faktiskt... Länk Skulle bara varit heltonad runt om samt lite mörkare toning. Sen snyggare utblås samt bytt ut eu reg skylten mot en vanlig. Ruskigt stilren bil vilket som :) phoenixgul och 19 tums CSL fälgar gör sig bra, på bild iallafall :) | |
|
Hmm, då kan du inte sett många till salu? Hehe Inte för att va sån, men den e ju typ bara sänkt å andra fälgar, sen är den ju i stort sett original. Visst den ser bra ut i vilket fall.. Men att skapa en helt ny tråd som en av de fetare man sett är iaf i mina ögon lite överdrivet.. |
|
| Den var fet. Allting är relativt Istvan. I vissa ögon kanske just denna kombination är fetast. | |
| länka till nån svensk som är fetare Istvan då? :) | |
|
Här är några. Länk Länk Länk |
|
|
Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Då kvalar ju nästan alla dom här in med. Men smaken är ju så delad. Gott Nytt på er iaf. |
|
|
Det knepiga är att den har bara rullat 9000 mil och redan: "Kopplingen och generatorn nybytt, hjulinställning precis gjord" |
|
| den gula är verkligen inte en av dem finaste på blocket, den har ingen glans i sig ens | |
|
M5haf smaken är deland som sagt =) Tycker det blev riktigt snyggt med han som har CSL fälgar på den gula. Svart m3a skulle jag aldrig köpa, inte röd heller för den delen...finns nog inga värre färger. Sen verkar ju var och var annan m3a vara svart....tråkig färg. |
|
|
Då skulle du sett den svarte med kompressor som låg uppe i somras, den var riktigt fet ;) Men jag hade ju inte klagat på den guldfärgade heller... //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
| Säger bara den imola röda, fy f*n så fet!!! Dregel... | |
|
Den svarta banpreppade var ju underbar, men knappast en bil för vardagen. Jag röstar nog också på den imolaröda. Otroligt snygg. Phoenixgul har aldrig varit favvofärg, men det är jag det... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.