AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
1.377

BMW 850i Cabriolet - En (mar)dröm?

Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Tjenare grabbar! Ta en titt på den här fotoserien med en custom tillverkad 850 cabriolet för en amerikansk föredetta fotbollspelare.

Länk

Det hade kunnat vara en dröm, om bmw hade genomfört den utan bauer-stuket som denna tyvärr får dras med. 850's linjer är verkligen sköna. Men i det här fallet så tar jag nog coupén!

Fler bilder:
Länk

Borde BMW gjort sin egna variant, eller gjorde de ett klokt val att inte utföra den ?

Visa användare
1.330
Heinz_Keller
VW Passat 2,0tdi Masters Premium -12
baur stuket!? Vilket baur stuk? Baur är väl ändå en cab med dörrbågar och taklinjen kvar?
Jag tycker den är döläcker =) Mums!

// Erik
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Givetvis är det så, syftade mer på det kvarvarande tygstycket som hamnar på bagageluckan. Nitarna är kanske inte heller så snygga men nåja, plus för att man knappt märker något när den är nedcabbad, som den troligtvis är 95% av körtiden.

Visa användare
1.330
Heinz_Keller
VW Passat 2,0tdi Masters Premium -12
aha... jo, det förstås... men om man köper den så kan man ju byta ut de kromade nitarna mot svarta dito =) Hehe... du har troligtvis rätt i att man endast kör den när det är väder för det =)

Gott nytt år

// Erik
Visa användare
875
Europa Meister
E31 850/6 -91 M-sport
Klart snygg. Ta bara bort den fula vingen som förstör linjerna. Att cabben hamnar utanpå går säkert att lösa på ett bättre sätt.
mvh Daniel

Länk
Progress through pain
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Originalbygge är alltid bäst och som vanligt så slutar tillverkningen för tidigt av ypperligt förträffliga automobiler.

Den såsom satte tigersågen i den där bilen borde få smaka på gatlopp (Marathon x2) utan vätskestopp och fotbollsspelare? Jaga en boll hela livet verkar ju vara något amatörer sysslar med:)

Mvh
Asken
bmw har väl byggt en egen.. en röd 850 om ja inte minns fel
Länk hittade lite info om den bmw byggde.. mycker snygg enligt mitt tycke
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.