AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.392

Tips angående köp av E65?

aj
422
ajhp
BMW 745Li -04
Hej på er!
Går i köptankar på en E65. Vad ska man tänka på ang brister på modellen?
Utrustning.. Vad är standard och vilka tillval fanns? Själv så älskar jag välutrustade 7serie och desto mer är bättre tycker jag.

we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Lyfter lite, alla här som kör E65 kan väl skriva en rad om sitt ägande?

BMW F01 760i-10 Individual Alpina 21,Dodge Viper 06
Är nog ensam här Länk
Helt rätt, E65 är en mycket vacker bil med spektakulär design som inte lämnar någon oberörd. Få barnsjukdomar förutom elektroniken på de allra första 02:orna. Detta har dock åtgärdats på garantin i de allra flesta fall. Jag tycker inte du ska ge mer än 180-190.000 kr för en tidig. 05:orna som således heter 750 ligger en bit över 300-sträcket.

Hade gärna köpt en själv faktiskt, men en till E38 V12 går nog före prismässigt just nu.

Lycka till!

Philip Sahlsten

BMW CS #1812A
aj
422
ajhp
BMW 745Li -04
Dett finns ju en hel del e65 på mobile för ca15000Euro. Men som jag vet ju inte vad som är standard på dessa?
Har sett en del bilar med trä även på baksätets mittarmstöd och på andra inte, på vissa så sitter det tom något som liknar i-drive vred bak.
Avståndradar, massagestolar, aktiv servo, nightvision, rattvärme, webasto, eluppfällbara backspeglar, värme i sitsar, solskydd, kylskåp, automatisk öppning och stängning av bagage m.m. Vad är standard? Finns det dubbla rutor?
Frågorna kan bli rätt många egentligen.

WA
2.343
WAN
BMW F01 760i-10 Individual Alpina 21,Dodge Viper 06
Dubbla rutor finns
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.