|
|
|
|---|---|
|
Skumt dom tog inget eller rörde inget förutom min CD front till stereon som jag hadde i dörrsidan! men kolla vilka grymma killar det måste ha varit! Länk Dom slog in något i hålet istället för att bryta låset. kör i diket eller smaka på (¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸shockvågen ¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯) | |
|
Det är där som microbrytarna till låset sitter. Det vart inte så mycket skada på bilen, larmet stängs av och man kan jobba i fred. |
|
|
oki tack för infon ja dom var snälla mot den iaf.... kör i diket eller smaka på (¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸shockvågen ¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯) |
|
|
Någon som vet om man kan förstärka skiten, blev lite förvånad hur enkelt systemet för låset fungerade. Bytte brytarna idag, så det var därför som jag kände igen punkten. |
|
| Precis så hade dom gjort på morsans oxå.......dom hade inte rört något där heller utan bara öppnat den. Det är juh bra att de inte förstör någonting, förutom plastbiten då. | |
|
en idé är att ta bort bilderna innan några potentiella biltjuvar lär sig exakt hur man gör... #232 i E28 registret Länk |
|
|
Det är redan raderat! kör i diket eller smaka på (¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸shockvågen ¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.