|
|
|
|---|---|
|
Det är ju ingen BMW, men jag var bara tvungen att lägga upp den. Det är så sjukt jävla imponerande att man ryser.... Håll till godo! Länk | |
|
Haha...sjuk kille alltså!! Snacka om att ha koll på sin bil :-) det där va bara för grymt. |
|
|
Har sett denna innan, helt jäkla sinnessjukt ! Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
|
Grymt bra, vilken kontroll på bil. Klart häftigt när han rundar pinnen sakta men ändå med ställ. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Flikar väl in med ett till klipp på en subaru då. Inte så risig körning av han heller :D [url]Länk Daniel Ylikangas Silver Bmw 530 -88 med motor från 535 |
|
|
Europa Meister: Den vändning är inget annat än ruggigt sjuk!! Tror det skulle kunna sammanfattas med: timeing, känsla, kontroll:-) Och den stackaren som "råkar" befinna sig på flygfältet på sin "stå vagn" eller vad det kallas. Han litar nog på föraren skulle jag kunna tänka mig:-) M.V.H Dennis |
|
|
Hahaha! Det var väldans vad man blir sugen på att leka av sig lite idag. Synd att det inte finns några sådana "lekplatser" här i närheten... Gutes neues jahr, freunde! |
|
|
Länk Gott Nytt År! ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Lite småjävlig på att köra den där killen!! :-) | |
|
Grymmaste körning jag sett!! Jag har lärt honom allt jag kan... |
|
| Sjukt alltså. Vi borde fan e mig ha såna lekplatser | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.