|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Och där var annonsen borta.. Verkar såklart riktigt skumt, annars var det en M3'a som går emot alla andra och blir såld över dagen.. Det skumma var ju även att det stod att det stod att det var RS4'a 18" på bilen, känns ju inte som någon höjdare. |
|
|
IstvanC : Självklart är det min, det krävs ju inte direkt en jätte erfaren Sherlock Holmes för att lista ut det. Verka men inte synas. |
|
|
BraveDave : Annonsen är borta för att det var lite för många sök ord i den som tex amg rs4 osv men den kommer strax upp igen, så det är bara till att slappna av.... Jösses... Verka men inte synas. |
|
|
patrick_set: Jo, det är min. Om den du menar blev upplagd igår? Tack så mycket för komplimangen:-) Känns lite surt att sälja. Men ibland är förändringar nödvändiga... Blir nog en annan M3:a lite senare om jag känner mig själv rätt:-) Mvh Dennis |
|
| Ja man upphör aldrig att förvånas......då får man nästan fråga om stallet följer med vid ev affär....:-) | |
|
DennisH : Är det stor skillnad i körkänsla, väghållning m.m. med cp-pkt? Jag har ju en "skumm" bil till salu till dig sedan då kanske om du inte har nåt imot lite svetsfogar tvärs över taket... peddan : Nä, kan du tänka dig MVH //Skummisen på AP Verka men inte synas. |
|
| Det är ganska stor skillnad när man kör på bana. I vardagstrafiken känns skillnaden knappt. Men med hjälp av styrväxeln och CSL-chassiet så blir bankörningen mycket mer angenäm. | |
|
patrik_set: Äger du bilen?..du skriver 1 ägare |
|
|
BMW64 : Japp, jag äger bilen. Inte snott den heller. 1 ägare innan mig, jag blir ju andra fast jag har kört ca 30 mil med den från säljaren rätt in i mitt garage. Snälla starta nu inte en 3 sidor lång diskussion om att jag skrev 1 ägare FAST jag är andra. MVH //Patrick |
|
| Skön attityd du ligger inne med patrick_set, dubbelmoralens väktare. | |
|
Martin_M : Ja, det är svårt att inte säga något här som inte nån alltid hakar upp sig på, men otrevlig är det sista jag vill vara men blir bara lite trött ibland. MVH |
|
|
patrik_set I all välmening, det första intrycket är som bekant viktigt...detta gäller för mig (och kanske fler?) om jag är intresserad av en bil. Om då det som står i annonsen inte stämmer, som antalet ägare, så undrar jag som spekulant vad mer som inte stämmer Lycka till med försäljningen |
|
|
BMW64: precis som du säger så blir man ju lite misstänksam redan vid första kontakten, vad mer är fel? (behöver absolut inte va nått fel på bilen) Man tjänar på att vara helt ärig och tydlig i det man ska sälja. men sånnahär smågrejjer bidrar ju till att folk drar åt sig örona mer och det blir i slutändan en trögare marknad för bilarna i fråga. |
|
|
Men ärligt vad spelar det för roll den har haft 1 lr 2 ägare, är man seriös spekulant på bilen så tror jag inte att man bryr sig så mycket om det. Tror bara att han formulera det lite fel, han menar att det är 1 ägare innan han. Hade en diskussion med farsan om samma sak om hans bil, tror verkligen inte han vill luras. Mvh |
|
| Förlorat jobbet eller varför sälja direkt? Motsvarade inte bilen dina förväntningar eller har du hittat fel på den? Aja, kunde inte låta bli att fråga! :) | |
|
Den svarta med zimt-lädret är snygg som någon sa. Den skulle jag köpt! :` Länk |
|
| MagnusSa, den bilen är grymt fin, men är inte den din :) | |
|
Det enda som jag skrivit som inte stämmer är väll namnet, och det gör jag aldrig. Samma sak som att inte lägga ut bilen utan reg skylt. Kanske lite paranoid men det är ju inte svårt om man vill att bara åka hämta bilen lr plocka fälgarna lr vad som helst. Bor i ett lungt villa omr ändå vär det två herrar som hämtade en Porsche Cayenne miss i nassen från ett låst garage här i förra veckan. Bilen är perfekt, fast jag har inte kört nåt med den mer än hem. Varför den är på annons? Varför inte, allt är ju som sagt till salu för rätt peng. Nog diskuterat om ingenting nu anser jag och går över till nåt helt annat. Inga som skall åka till Nurburgring till våren/sommarn, skulle vara kul att åka ett gäng M-bilar, är ju bara 110 mil från Gbg till Nordschleife. Skall försöka åka dit minst 2 ggr i år. Ha De |
|
|
Ja om man nu är en seriös tjuv o vill stjäla din M3 så är det väl bara o ringa från en Kontankortstelefon o be om ditt regnr!! Eller ska det va hemligt tills man kommer dit??!! Eller varför inte bara åka till närmsta pizzeria så står där ju en hel drös!!!! Nä en SERIÖS säljare skriver sitt RIKTIGA namn i annonsen, visar regnr så man i god tid innan man ringer o stör kan kolla tidigare ägare + ev skuld mm O sist kan man ju inte låta bli o nämna att försöka sälja direkt o tjäna pengar på en M3 i dessa tider.......på en bil som dessutom varit till salu ett halvår innan du handlade den......nä....då ska man ha en J----A tur..... |
|
|
Peddan : Orkar inte kommentera, på dina sandlåde nivå inlägg för då kommer jag verkligen att bli kallad otrevlig! Nu är den på annons, om det ok med dig. Kommer njuta av bilen tills den är såld. Blir det om 1 timma lr om 1 år skiter jag fullständigt i. (har ju precis köpt kärran så jag har inte tröttnat än) Kan inte heller låta bli att kommentera om ditt SERIÖSA intryck du gav till gubben som jag köpte bilen av när du var och tittade på den. Sen så begärde han ju 275K då också. Detta är mitt sista svar till dig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.