|
|
|
|---|---|
|
Skulle vilja byta ut mina Comfortstolar i 740:n mot Contourdito, med justerbart stöd för låren. Eftersom dessa kanske inte direkt är vanliga i E38 även om det finns, funderar jag på om stolar från en E39 passar, är det samma fästen, elektronik och bredd på stolarna? Det jag söker är elstyrda stolar i beige läder, se även seperat köpesannons. Tacksam för svar! | |
alain |
Kolla på (www.harrysbilskrot.se), de har en stor samling av BMW, jag misstänker att du kan hitta det du önskar Lycka till. ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
Conturstolar fanns endast i E38 och aldrig i E39, och skall inte förväxlas med E39 sportstolar (sportstolar fanns även i mycket sällsynta fall i E38 men bara i facelift och oftast ihop med M-sportpkt) Tänk också på att olika typer av läderklädsel finns när du köper stolar, i normalfall är det vanligast med läder Montana vilket kännetecknas av två "sömmar" i mitten av stolsdynan. Läder Nappa Casual är ett mjukare läder och saknar de två sömmarna. BMW CS #5139 |
|
|
Tack för detta, Harrys bilskrot känner jag till, de har inget, dessutom har de för vana att ta väl bra betalt för sina saker, men tack för tipset. Då är det alltså stolar ifrån en E38 som gäller, läderkvalité spelar mig ingen roll, jag har nu Montana, men skulle mycket väl kunna tänka mig framstolar i Buffel bara nyansen stämmer. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.