|
|
|
|---|---|
| Kvaddade min 735-88 igår-blev påsladdad i fronten-inte en chans-bortom all räddning-synd på en så fin 735:a:-( | |
|
Tråkigt att höra. En av anledningarna till att jag genomlider vintermånaderna i en Mazda 323. Inte direkt kul, men gissa om man uppskattar att sätta sig i sin E32a när våren kommer! Beamish |
|
|
Tråkigt:( Men ingen människa på jorden ska behöva genomlida en hel vinter i en MAZDA!!! |
|
| Knopfler: det var därför Gud uppfann E39'an: världens mest perfekta vinterkälke :) | |
| Suverän vinterbil säker som få-jag får ta tid igen och leta efter en värdig ersättare-skönt egentligen att det gick bra för tjejen i den andra bilen oxå(passat kombi) 2 ton panzer wagen slungade iväg den som en vante-tja nu vet man att få tvärstopp i 65km/h-en sak vet jag snåla inte 100-lappar på bra vinterdäck. | |
|
MM700: Illa, men tur att det inte blev personskador... Jo, btw...E32:an min tycker jag är en alldeles utmärkt vinterbil :) Med ASC och bra vinterdäck(vilket jag förvisso inte riktigt kan sägas ha just nu ;)) och hava det i åtanke att den väger en del gör att man kör lugnt o "värdigt" och säkert med tvåtonnaren på vinterväglag. Enda jag råkat ut för i vinter i "problemväg" var en dörr som ej gick att stänga(studsade bara pga fastfrusen låsmekanism.. :)), men det ordnade sig med en hårtork :) Mvh Janne. |
|
|
Usch det låter tråkigt. Men om du ska sälja några delar så är jag intresserad. Antar att bakdelen är intakt? |
|
| Håller med Janne: min 750 är en toppenbra o rolig vinterbil. | |
|
Tråkigt att E32orna blir färre. Men jag har sagt det förr och säger det igen. Världens överlägset bästa vinterbil är en 325 E30 med diffbroms. Man har aldrig tråkigt! ;) |
|
|
Jepp allt har klarat sig förutom fronten. Alla bromskivorna,bärarmar,styrleder bussningar bakvagn var bytt av förrförraägaren bilen hade gått strax över 29'. Själv hade jag bytt hjullager bak,ny generator,ny trågpackning. Var i kontakt med folksam den 30/12 så dom lär väl meddela mig efter helgerna. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.