|
|
|
|---|---|
|
Funderar vad som gör cls-fälgen så eftertraktad? är dom lättare eller? är det bbs som tillverkar dom? vad kostar dom om man köper dom på bmw? snygga som tusan är dom i allafall | |
|
CSL-fälgen är eftertraktad pga. lägre vikt och en snygg design. Vet inte exakt vad dom kostar på BMW. Men skulle gissa på dryga 30.000:- för 4 st fälgar. Såg att en kille på blocket sålde sina med MPSC i bra skick för 22.000:-. Tror det är BBS som tillverkar. M.V.H Dennis |
|
| jag har 19 csl med nästan nya däck till salu om intresse finns eller byte mot 19 orig | |
|
Hejsan svejsan Stefanmodo ! Jag har 19 original med däck i mycket bra skick. Hur skulle ett byte se ut ? Dock har jag inte bestämt mig ännu för vad som är snyggast. Intresserad ? Mvh |
|
| tja ba jag hade väll tänkt mig jämnt byte om dina fälgar o däck är i nyskick ock original. annars blir det några tusingar emellan beroende på skick | |
|
Ja, de är i så gott som nyskick. Viss klarlacksläpp på någon, dock inget som syns på 1 meter. Inga kantstötningar heller vad jag har sätt. Du kan väl maila mig ditt nummer, så hör jag av mig om jag ev. vill byta. Väligen |
|
|
dvs inget mörkt ..... som blivit där klarlacken har släppt. Väligen |
|
|
Har du nå andra fälgar också til salu. Jag har funderat på att sätta 19 tummarna på M5àn Touring-92 ev nu kanske dina CSL. Väligen |
|
|
Jag har dom redan! är bara intresserad av fakta av dom! |
|
| jag har adress stefanmodo@hotmail.com | |
|
Stefanmodo Varför vill du ha original fälgar ? Jag själv tycker nästan att 19 tums originalet är snyggare än CSL på en E46, vad tycker du ? Anledningen till att jag kanske vill byta är för att CSL fälgen skulle kanske göra sig snyggare på M5àn än mina. Då jag tycker att den har ett stuk som även passar äldre bilar. Väligen |
|
|
HALLÅ! vet ej vad du fått det i från? det jag frågar är vad som gör cls-fälgar så exlusiva lite intresserad för jag har för dom och undrar fälgar typ -vikt -pris- typ!!! ej intresserad av org dom har jag på vinterdäcken nu!!! |
|
| Vad jag vet så passar väl inte ens Merca-fälgar på en BMW. Tänker då främst på CLS-fälgar kan bli svåra att trycka på en BMW. Däremot blir det väl en helt annat sak om man gör samma försök med CSL-fälgar. Vilka för övrigt är riktigt snygga, övrig info överlåter jag till annan.. | |
|
Det vore ju till stor hjälp om trådskaparen tydlig gör vad han menar för fälg. CLS eller CSL? CLS är ju som bekant den stora 4 dörrars coupèn från Mercedes medans CSL är lättviktsvarianten/banvarianten av M3 E46..... |
|
|
Ber om ursäkt självklart menar jag bmw csl fälgen!!! |
|
|
lite fakta oem CSL rad (Styling 127) fram: 8.5Jx19 ET44 vikt: 12,62 kg bak: 9.5Jx19 ET27 vikt: 13,79 kg inte förknippa med ZCP (Comp.package) där fram har 8Jx19 "don't imitate, innovate!" |
|
| men csl-replica fälgarna är väl inte så lätta?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.