|
|
|
|---|---|
|
Jag har bestämt mig för att istället för att lämna in den på recond göra det hela själv ordentligt... Tänker köra på Sonax produkter jag vet om är bra. Då undrar jag om ni som har erfarenhet av märket tycker vad jag bör köpa... Utvändigt tänker jag på något medel för insekter som fastnat och bil schampoo samt deras vanliga vax och polish... där är frågan vilket av vax och polish är det man använder först? och kan man använda båda med poleringsmaskin? Och så på en e46 vilket medel kan man använda för att göra rent panelen och hela instrument brädan eller vad man kallar den... Sedan interiört tänker jag också på vad man kan använda för att göra rent tyget eller vad det heter nere och runt om vid mattorna (menar ej stolarna) Kan man använda högtrycks vatten under bilen om man lyfter upp den med en kran... måste man se till och torka under också efteråt? | |
|
Vax är skydd, det ska läggas på sist! För en hel del tips på vägen, kolla här.. Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Sonax vax o polish är värdelösa enligt mig! Håller 2 tvättar i bästa fall 3! Skulle satsa på autosmarts produkter om jag var du. Lycka till BMW M-POWER |
|
| Tycker att Sonax fungerar alldeles utmärkt | |
|
Inget fel på sonax grejer, men köp proffs serien! Stora svarta 1 litersflaskor, kan beställas genom bla Mekonomen, både billigare och bättre! Gå gärna in på www.sonax.se ch kolla art nr Så här gör jag: 1-Avfettning 2-Tvätt med Sonax Xtrem Suppertvätt (grymt mot svåra asfalt fläckar!) 3-Torkning 4-Polering med maskin Pro. Sonax Cleeaner alt Pro. Deep Cleeaner ELLER SONAX PROLINE Nano Finish(beroende på repor och lack) 5-SONAX PROLINE TopCoat Protection Bra hållbarhet och lättarbetade produkter! Lycka till Less is More |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.