|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
gokar: Hoppas det löser sig, ligger nog något i att respektive märkes mekaniker har erfarenhet i bagaget på just det märket. Friskt kopplat, hälften brunnet:) Mvh Asken |
|
|
På måndag ska jag få ny motorvärmare som värmer oljetråget istället...hoppas den passar för det är också en calix värmare är egenligen för N52B25AF (218hk motorn), min motor heter N52B25AE... Pratat med konstruktör på Calix som var förvånad att det inte funkar bra med slangvärmare på min bil och påstår trots allt att det är någon givare i min bil som inte hänger med riktigt....enligt han på calix så ska den för 218hk motorn funka även till min bil... BMW säljer inte slangvärmare alls verkar det som, pratat med bmw som inte var speciellt hjälpsamma eftersom den garanti som jag har på min bil genom volvoåterförsäljaren (Maxitrygg) skulle betala en eventuell undersökning bara om det var fel på någon givare...så jag hamnade lite i kläm eftersom volvo inte har verktyg för att koppla upp sig mot bilen... De på bmw trodde inte på att det skulle vara någon fel på någon givare heller så volvo backade ur och ändrade sig så att jag istället får en blockvärmare... Det man kan konstatera är nog att det är smartast att köpa BMW på en återförsäljare för BMW... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.