|
|
|
|---|---|
|
Har tänkt på dessa: Länk och Länk och denna kommer passa dragkroken. Och även denna: Länk Har någon köpt sådant styling till era bmw? bra kvalite? Några andra tips? som då passar touring? MvH Bmw 4-ever Saknar v8 ljudet | |
|
bakkjolen: da ser man att dragkoken redan fins alltså ska den passa... den här då Länk front från dom Länk ser bra ut tydligen passform e bra den med... ska bäställa snart front läpp till min E61 från dom... :) |
|
|
Har kollat på dessa innan men tycker att e61 mjuka former passar inte riktigt in på e39. Däremot fronten du länkade till har med kollat på lite. MvH Bmw 4-ever Saknar v8 ljudet |
|
|
No offence Peter, men det där var inte snyggt. Vill du göra något åt det yttre så är väl ett M-paket något? Eller en Alpina-läpp i fram? Det du länkat till ser lite "för mycket" ut. |
|
|
Håller med jonasjonas satsa på ett M paket istället då det är designat efter E39ans former och linjer, så sitter det som en smäck. Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
|
det blev fullständigt m-paket till bilen! Men ska man lacka m-listerna runt om? MvH Bmw 4-ever Saknar v8 ljudet |
|
| Jag tycker listerna skall vara svarta på M-paketet, men det är väl vad du tycker som gäller.. | |
| Svarta lister. Ser se överarbetat ut annars i kombination med M-paket, less is more. | |
|
Vad gick ett komplett paket på? __________ |
|
|
Svarta lister ska de va. Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.