|
|
|
|---|---|
|
Hej! Pga planer på en tävlingsbil så måste någonting bort... Lutar i så fall åt att det blir 02:an som får flytta. OM den säljs så blir det framåt våren/försommaren, fullt fungerande och nybesiktad. All information finns här: Länk Eller kolla i min blogg här på Autopower. Mvh Mattias | |
|
Om det inte framgick så vill jag alltså få en prisidé :) Extraljusen kan eventuellt säljas separat för 3-4.000 kr. FULLSTÄNDIG dokumentation finns sen 1990, alla besiktningsprotokoll och kvitton på sammanlagt ca 65.000 kr. Alla originaldelar som är utbytta kommer också att medfölja vid en eventuell försäljning (insug, förgasare, radio, instrumenthus osv.) |
|
|
Jag fick 40 för min fina 02:a för snart 2 år sen, helt i originalskick. Kanske kan ses som ett riktmärke. Hade bud på 45 men han fick aldrig fram pengar. Skulle nog råda dig att sätta tillbaka alla originaldetaljer inför en försäljning. Mats BMW CS #5847 |
|
|
OK, tackar! Var det den röda med de små bucklorna fram och bak som jag såg på träffen ute på Smådalarö? Mvh Mattias |
|
|
Just precis, det finns några bilder här som den nya ägaren har fixat, den har verkligen blivit fantastiskt fin: Länk Mats BMW CS #5847 |
|
|
Din 2002 verkar vara i fint skick. Sätt ut en annons på mobile.de, så kanske du får ut mer från försäljningen. Lycka till |
|
|
Själv tycker jag absolut bilen ska stanna i svedala,jag vet ju ganska mkt om bilen och den helt klart värd o lägga lite tid o pengar på. Sätt ut den för ett pris du "känner "för och se resultatet.Men vill du bli av med den på stört så får du gå ner lite. Hade varit intresserad om inte garaget varit knökfullt:) Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Synd att jag har beställt en 335, annars hade jag varit intresserad av den. Ser ju att vara i jättefint skick. |
|
|
Blir det aktuellt med försäljning så är nog en annons på mobile.de inte så dumt. Kan man få bättre betalt av en tysk köpare så är det ju inte fel, även om jag kan hålla med dig också Micke, det vore roligast om den blev kvar i Sverige. Är inte någon panik att bli av med den på något vis, men jag har bara garageplats för två entusiastbilar, så om jag köper en tävlingsbil så måste antingen M535:an eller 02:an stå utomhus och det har jag ingen lust med. Hur som helst så ska den göras i ordning först, ska i en ny växellåda och fixas lite småsaker nu under vintern. Clubsport: Du får byta jämnt mot din 335:a om du vill... ;) Mvh Mattias |
|
|
Börjar själv lura på o sälja 1600/2:( blir så mkt bök när bilen som står längst in i garaget ska ut.Har äntligen insett att man inte är riktigt normal om man äger 2siffrigt antal bmar. Fast det skulle bli en skön glidare med sin orginalutstrålning och en fet M10turbo under huven.Sover en gång till på saken zzz,,,,zzzz,,,zzzz Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.