|
|
|
|---|---|
|
Hej! Nu ska BMWn avyttras. Tycker det är väldigt svårt att sätta ett pris på den och vill nu ha hjälp. Det är en BMW 325 tds av årsmodell 97, importerad. Det finns lite grann rost på den. Såhär hade jag tänkt skriva i annonsen 28536 mil Ny besiktigad 0812 Motor och kupé värmare Fullt fungerande ECC Skinnklädsel Angeleyes KCR box Antispinn Dragkrok Fjärrlås Halvbra sommar däck på 17"aluminium Dubbfria vinterdäck på plåt (sitter på nu) Bytt de senaste två åren: Stötdämpare och fjädrar. Sportsats Vindruta Belägg och skivor runt om Bromsbackar Alltid servad efter intervall Extraljusrampen medföljer ej [img]Länk [img]Länk [img]Länk [img]Länk | |
| Länk | |
|
Detta liknar mer min bil. Vart kom den andre gubben ifrån? Länk Länk Länk |
|
|
Länk brukar i alla fall ge ett hum om vad den borde kosta... Nånstans mellan 15-17 papp borde väl inte vara helt omöjligt, eller? Att över huvud taget ge sig på att sälja en bil i nuläget är nog lite av ett Mission Impossible 1, 2 & 3. Att vi i Sverige dessutom, i allmänhet, har kronisk milskräck och din vagn rullat närmare 30k gör nog inte saken lättare. Allt som behövs är ju att du hittar EN intresserad köpare! Lycka till! /Magnus Bostongurkan: Länk |
|
| För 15-17" tar jag den på studs:-)! Nä jag skulle sätta ett annonspris kring 30", sen kanske man får runt 25" för den...Annonsen ser OK ut, jag skulle dock skippa "KCR Box" infon och upplysa om detta på plats för seriösa intressenter. Jag tror att KCR Box upplevs som positivt av vissa medan det skrämmer iväg andra... | |
|
Ja det där med KCR har jag nog tänkt ta bort. Och sen känna läget efter köpare. Har väl tänkt att kanske sätta runt 30 och se. Finns ju inte så många, fast visst, läget är ju som det är med att sälja bil... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.