|
|
|
|---|---|
|
jag äger en 525 ix touring års 96a automat utr...skin,sportstolar +el.dubbla takluckor.avblandande spegel,telefon,baksensor,ac,cdväxlare. den är i bra skick. färg lila vad kan man få bilen.. | |
| miltal?? | |
|
21000 |
|
| Ca 20-25000 kr på ett ungefär. | |
|
20-25000 kr är inte det lite låg,,om du tittar på vad du får betala för en audi A6 q96a |
|
|
jag glömmde säga att det är värme i stolarna+ MINNE |
|
|
Jag lyckades då iaf hitta en A6 Q Avant -96 som såg fin ut för 24500:- ;) Länk Men 25-30 bör man väl kunna få för en fin ix tycker då i alla fall jag. Det är ju vintertid och högsäsong för 4wd! 525ix är bristvara på blocket så annonsen lockar säkert någon. Testa att lägga ut den för runt 30! En sen 525ix är en skottsäker begbil så jag tycker inte dom ska skänkas bort om dom är i fint skick! |
|
|
Här har du några att jämföra med: 31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&lang=en&pageNumber=1 Länk Länk Men 30 är väl inte omöjligt om du hittar "rätt köpare" Min bil Länk |
|
| Hej! Uppe i Norrland kanske 4wd kan attrahera några extra spekulanter. Annars tror jag att många ser det som en ytterligare felkälla på en gammal bil. E34 är ju nästan en veteranbil. :-) 20 år i alla fall. Men din bil låter fin med skinn, lågt miltal och dubbla takluckor så du kan säkert hitta någon som ger runt 30000 kr. | |
|
20-25, 25 för en fin bil tror jag. Jag köpte en A6 avant 96:a med Quattro, automat, 2.8 liter och SoV däck för 16500. Inget superskick, men bra bruksbil! mvh Tobias |
|
Scheckheft |
Mycket beror på bilens skick och annonsens utformning. Lägg ner möda och energi på en informativ annons. Servicehistorik, beskriv skicket, bra och många bilder som styrker det du skriver i annonsen. Nästan alla E34 annonser är rena katastrofer - noll info och usla bilder. Sätt ut den för 35. En 94:a ix sedan gick för 30 för inte så länge sedan, mindre utrustning än din men väl servad. Mvh Scheckheft |
|
Mellan 15- och 25 tkr är mitt tips. Sedan beror allt naturligvis på bilens skick samt om bilen är besiktigad och skattad (det senare har du icke nämnt...) Själv var jag och kikade på flertalet 525 tourings (-95-97) i höstas och det fanns, vid den tiden, väldigt många fina exemplar för 15 tkr - flertalet av dem var rostfria, svensksålda, felfria, besiktigade, nyservade och skattade. Men en bra utformad annons och en bil i fint skick kan säkert generera i ett fsgpris om 25 tkr - om inte mer. God svenska och bra bilder underlättar. Lycka till! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.