|
|
|
|---|---|
|
Den här firman ser väl seriös ut: Länk inte sant?? Det här är hur mycket "box-trim" man får för 99 EUR: Länk Med SÅÅ mycket datakraft måste den ju ge minst 200 hk och 400 Nm extra... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) | |
| Haha! | |
carl530 |
Jo vi kan nog utgå ifrån att en bra mappning är det bästa.. |
| finns det nån som köper "box-trim" för 99euro så får den personen skylla sig sjäv om han/hon får en sån.(man får vad man betalar för) | |
|
Får vad man betalar för?? Ett motstånd a´50 öre för en tusenlapp är dyrt tycker jag.. |
|
| jag syftade mest på att alla borde veta vid det här laget att ska man trimma sin bil så kostar det att få det gjort. just nu kollar jag upp disel box/trim till min 525d och allt under 3500 tittar jag inte änns på. | |
| Jo, jag förstår att du menade lågbudget-grejor generellt ;) | |
|
Stabilt.. Inte undra på att motorn får spel. //amullo |
|
| Ser ut att passa perfekt för anslutning till cigaretttändaruttaget (men då måste man kanske demontera den blinkande plastgranen först). Hej vad det kommer att gå! | |
|
*asg* //amullo |
|
|
Och skulle man fråga 100 kunder så har garanterat 99 känt av minst 20% effektökning och vridet MINST 30% mer. Dom är nöjda som fan FRAM TILLS NU! Snacka om att förstöra deras placebo/illusion effekt Gasar-Magnus! :-) |
|
| Nej det funkar faktiskt på riktigt, sök på "everymod" på google så ser du att det är det det är ( fast i en box) | |
|
Det där är ju grundprincipen för alla trimboxar för dieselbilar. Dom lite seriösare har dock en liten inbyggd logik, men principen är den samma. Givetvis så väljer dom smarta en mappning/chippning istället för en box. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Att köpa box-trim för 119€ från "Speedkit" i Tyskland kan jag rekommendera, har haft en sådan själv på min 330d -01, det hade innan boxning 184Hk och 390Nm efter boxning så ökade det till 225Hk och 455Nm en klart märkbar ändring, men det skall tilläggas att jag ändra min box själv från fabriksinställning och fick mer kraft samt att diesel förbrukningen minskade med ca 1dl, så landsväg senast så körde jag i 140km/h (danmark) snittade mellan 0,5-0,65 då jag kan tycka detta e ok. Jag kommer även boxa min nyinköpta X3 med box från Speedkit. En sak till de lämnar 24mån garanti.... www.speedkit.de |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.