|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet hur många vita m3 cabbar e36 som finns i landet...Mvh Jocke | |
behrozosogh |
Tja! om du har en vit cabbe 94a...så e du nog den enda i sverige.. jag har ägt den bilen oxå ;) Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
Tjena,ja det har jag,kul att vara lite ensam om den färgen på en m3 cab,var du nöjd med bilen när du hadde den?.... |
|
behrozosogh |
hej! japp jag va kanon nöjd med den,,,den gick som en dröm. den hade gått 7000 mil när jag hade den..och den hade skålade 17 fälgar med svarta centrum.. jag chippade den oxå. den gick väldigt bra. Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
Är det denna vi pratar om? Länk Länk Länk Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Ja det är det.Ok skönt o höra tror inte den är chippad nu,övervarvningsspärren slår in när man varvar ut den,gjorde den de oxå när du hadde den?..... |
|
behrozosogh |
tja! klart att varvstoppet slår i ..den gör den när den är chippad oxå.. frågan e när han slår i?? orginal slår de i på 3,0orna på 7400 varv..efter chipp så slog den i vid 8000 varv... Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.