|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag går i bilbytartankar, och funderar på en e90. De flesta här inne spyr väl när jag nämner att motorn jag funderar på är en 318, eller 320. Men skitsamma, till frågan: Tyvärr har de flesta beg. bilarna (e90) i detta avlånga land det i mina ögon j*ligt trista "standard" plast/fejk silver panelerna i interiören... Så jag undrar, kan man köpa träpaneler nånstans? helst i sverige, vart i såfall och hur argsint kostnad snackar vi om?, går de att montera ner/upp själv? Ja, hoppas ni fattar vad jag e ute efter, tips mottages! Mvh/ Kari (PS: God Jul i efterskott till alla) | |
| Finns hos BMW såklart! Går att montera själv. | |
|
Jag har bytt listerna i min E90 och det var ett lätt jobb, med undantag av locket över askoppen, som var lite kepigare. De övriga panelarna sitter bara dittryckta, om än rätt hårt i en del fall. Jag hade alu-lister, men tröttnade på dem och gjorde en egen variant. Jag skaffade just den sortens lister som trådskaparen har i sin bil och lät en billackerare lacka dem i högglanssvart. Det passade perfekt i min bil (som har beige skinnklädsel) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.