|
|
|
|---|---|
|
Har bestämt att piffa upp x3:an lite istället för att sälja den,så nu är jag på jakt efter ett kjolpaket,någon som vet var jag kan hitta sådana grejer har gogglat lite men inte hittat nåt. | |
|
Bmw har ju sitt eget Aerodynamik-paket som ser riktigt bra ut. Sedan har även hartge flera olika www.hartge.de och även hamann har snygga Länk Lycka till! When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
| beror ju lite på vad du är ute efter... men som sagt så har bmw eget aerodynamik paket samt så har dem vanliga bmw-tunern som ac-schnitzer, hamann, hartge m.m egna paket... då du har en 04:a så är ju ett alternativ att "facelifta" bilen | |
| har kollat runt lite ,endel paket var ju riktigt snygga,beställde insteg i alu och slängde dit idag det lyfte bilen en hel del. | |
| har du bilder på din bil?? | |
|
finns i min profil,har kollat på m-paketet frontspoilern,men där sitter både dimljusen och lyktspolarna på andra ställen och ser annorlunda ut ,om man beställer en m-front med nya dimljus och lyktspolare får man nog andra problem med tex kablar till dimmljusen samt att inte spolkanalerna funkar, om det någon som har gjort denna operation får ni gärna dela med er om information. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.