|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vill kolla med er vad min bil kan vara värd vid byte? Det är en Bmw 328i-96 med manuell låda. Import 98, 5 ägare med mig. Full s-bok, klima som kyler perfekt, elhissar, ellucka M-chassi, mm. Arktissilver-metallic, halvljusautomatik, 16" fälg. Går som den ska göra. Många delar bytade. Är ute efter e34 touring 520/525i 95-96 plus pengar. Hur mycket i mellanskillnad kan jag begära? Tänkte mellan 10-15.000kr kanske. God Jul på er alla! Mvh, Jan. | |
| Eftersom du inte skriver miltalet så gissar jag på 20'-25' och värdet torde då betinga ca 30'. | |
|
Har gått 20500 mil. Låter lite med ca 30.000kr. Mellanskillnad vid byte som ovan då? Mvh, Jan. |
|
| Håller med ca 30kkr kan man nog räkna med. Finns väldigt mycket tidiga 328:or till salu. | |
| I det här "bottenskiktet" är det individuella skicket helt avgörande. Bilar av denna ålder kan vara såväl helt slut i drivlina samt ha omfattande rostskador. Lika gärna kan de varit garageparkerade och endast körda ett par tusen mil. Miltalet i sig säger inte mkt, men över 250-300' km börjar de flesta bilar kännas slitna. | |
|
Håller med de andra...runt 30 om bilen är i ett bra skick. Sålde själv min 328 nyss för lite under det. Då var det lite småfix och bristfällig dokumentation, men fin var den. mvh Jesper |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.