AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
1.187

I Vikmanshyttan hos Ctek finns en filial till Jultomten Inc.

Eftersom inlägg tenderar att vara baserade på missnöje med olika saker vill jag i dessa tider skriva något positivt om en leverantör.

Nyligen avsomnade min Safir-laddare efter trogna men relativt få insatser.

Den inhandlades hos för cirka 3 år sedan hos Clasohlsson och eftersom jag inte vill spara kvitton på mindre och billigare saker som förväntas hålla länge slängdes det efter funktionskontroll.

Efter felsökning genom mig och min långt kunnigare granne konstaterades felet ligga i apparaten. Jag avsåg att med idiotens envishet köpa en ny, men grannen rådde mig att kontakta tillverkaren. Jag gjorde det och vid samtalet fick jag genom en vacker kvinnlig röst veta att jag skulle skicka den till Ctek vilket jag gjorde.

Idag, knappt en vecka senare, kom ett paket och i den låg en ny laddare som tycks vara en uppgradering av den jag skickade in.

Med en sådan service kan man bara få nöjda kunder och positiva inlägg på Autopower.
Så god jul till er hos Ctek må er verksamhet blomstra för det förtjänar ni.

Mvh
Mikael
Trevligt, och med 5 års garanti så är det ju helt enligt "boken".
Ctek fick ny ägare tidigare i år, så det skall nog blomstra på bra.

FP
Låter riktigt bra det där, har en Ctec som står och går mest hela tiden, köpt på Jula, visste inte att det var 5 års garanti men det låter ju som sagt jättebra.

/micke

Länk
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Ypperlich! Jag haver med en mindre flotta med ctek och en av dessa havererade nyligen. Det bliva att nyttja dessa intelligenta jultomtesidor.
Mvh
Asken
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.