|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
God fortsättning och gott nytt 2017. FP |
|
|
Uppdaterar mig själv med inlägg nr. 16.000: Gott Nytt År! FP |
|
|
HaHa...Gott Nytt År...16.000 wow |
|
|
Det är lite glest mellan inläggen nu för tiden, men ibland så...: God Jul och ett Gott Nytt År till er alla FP |
|
|
God jul till er alla. Och ska ni köra eran BMW så håll er till julmust! |
|
|
God Jul, hämtade tidigare en tidigare hjulklapp igår, en ny i3a.😁 628csi |
|
|
Trevligt, jag skulle gärna testa en elbil eller iaf en hybrid, behöver en Touring... FP |
|
|
Bara 19 inlägg i år... ;) --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Önskar er en God och fridfull Jul! --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
En God Jul och ett Gott Nytt År, alla mycket trevliga BMW-"kompisar", som jag hittat för ett par år sedan, då det blev en av detta märke, och stort tack för alla seriösa inlägg och stöd, det känns tryggt att äga en M-bil idag!!! em3 till slut hände det ....förnuftet ger vika, och KÄNSLAN styr, trodde aldrig det skulle hända.. |
|
|
God Jul o Gott Nytt År allihopa - alltid ett nöje att hänga med er på forumet! ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
God Jul och Gott Nytt År från mej också ! Kör äntligen BMW igen efter nästan ett år med annat märke. Det känns underbart att vara hemma igen ;) |
|
|
Feliz navidad allihopa! Kör försiktigt! |
|
|
God jul till Er alla!! **BMW-ägare i 37 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
Grått Nytt Hår & God Fotsvettning! ;) --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.