|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ingen orsak! :D Hopaps ni hittar någon fin bil, finns den i närheten av Örebro och ni vill ha en provkörning utförd.. så vet ni vart ni kan höra av er! ;) Temporär signatur: Årets bakrutedekal? "Vissa kallar det lyx, vi brukar kalla det _Volvo Original_!" :D :D :D Standard signatur: <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! -> |
|
|
You bet! :o) Detsamma gäller även dig, om du skulle vilja ha något provkört norrut i landet. |
|
|
quixotic2, såg du den otroligt fina BMW 745:an som var till salu i förra numret av "spoiler nytt"? Dt var en svart 86:tror jag, blev lite sugen på den men sunt förnuftet tog över hand så jag lätt det förbli en dröm. |
|
|
Nu har polarn fått hem bilen och jag har tittat på den lite snabbt. Han sa att han köpt den på Marieberg bil och att den inte var nyimporterad till Sverige, den var importerad 1999. Bilen var Daytonaviolett och en 95:a med 9600 mil på mätaren, det satt feta 18" AEZ fälgar på, och jag tyckte den verkade väldigt fin. Full servicebok och dokumentation sen ny. Det stod www.mariebergbil.se under regnumret bak Är det denna bil som är omlackad? Hörde nån som nämde det tidigare... Mvh |
|
|
Wald: Japp, den är omlackad. Ivarjefall om man ska tro säljaren och kollar på lackskarvarna. Det var den bilen jag snackade om i mitt tidigare inlägg. Den va faktiskt väldigt fin förutom att den var lite skummt omlackad t.ex. en framskärm, en bakskärm, huv och bagagelucka.....det var vad säljaren sade ivarjefall, jag kunde inte kolla så noga eftersom det regnade när jag var där. En annan grej som jag inte tyckte om var att det var lite svårt att få i växlarna ibland. Även ifall jag skrivit några negativa saker om bilen så tror jag att det bar ett bra köp för den var väldigt fin både in och utvändigt. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Att en bil är omlackad kan ju ha en massa olika orsaker,någon kan har repat den tex. på jävulskap och försäkringsbolaget lackar ju bara de delar som är skadade , då blir det ju lite lustiga och omotiverade lackområden som i detta fall. Det en del lackar om tex motorhuv och skärmar bara för stenskottens skull i stället för att peta i färg. MVH Hasso |
Tigerr |
Hasso Hasso Hasso Hasso! *viftar på svansen* Hur äre med dej nuförtiden då!? Tigerr |
|
Persson >> Hej, och tack för ditt svar... Jag kollade på bilen, visserligen i ett kall garage, och jag kunde inte se att den var omlackad, men du har säkert rätt, då jag inte lyfte på varken motorhuv eller bagagelucka. Tycker bilen ser fin ut, stolarna, pedaler är knappt slitna (som du nämnde) och han har inte nämnt nått om svårt att få i växlarna, men så har han ju dock bara kört bilen ca 50 mil ännu :) Kanske kommer... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.