|
|
|
|---|---|
|
Hej håller på och lackar min e30 325a. Färgen jag ska utgå ifrån är orange. Har redan lackat motorrum och dörrgångar i den. Men har under hela tiden tänkt att ha den två färgad, alltså svart huv, tak, bagagelucka. Men jag har inte hittat någon bra bild där någon har lackat en två färgad e30 och se vart man kan lägga "lackskarven" för att det ska bli snyggast. Har tänkt lägga den vid vecket som är på framskärmen och längst upp på dörrarna och som går ut på bakskärmarna ( det som är lila på bilden ) Länk här är den orange som jag använder mig av Länk skriv vad ni tycker :) väldigt tacksam för svar! sen en sista sak.. Går det att starta projekttråd här på forumet någonstans? Mvh Tommy | |
|
har sett en e30 på graget.org som är lackad i svart och lila. han har satt skarvaren där du har markerat, och det blev bra. hittar inte bilen igen men sök du så kanske du hittar den. jag tycker att du ska skarva den som du markerat. snyggast. eller vecket på skärmkanten. prova lite photoshop. |
|
|
Länk så här ser det ut om du tar ner skarven. hoppas det hjälper |
|
|
tack :D japp tror nog det blir snyggast också att lägga den där jag markerat, den andra kommer så långt ner. Finns det något projekt forum på denna sida? mvh TOmmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.