|
|
|
|---|---|
|
Verkar vara i fint skick dessutom! Länk | |
| Den verkar faktiskt fin. Synd bara att fälgarna inte är möd o hänga i granen. | |
|
Snyggaste 16" original E38 fälgarna är det dock. Bara att köpa om det inte finns massa problem som säljaren hemlighåler __________ |
|
hatter |
de e ju inte den bilen! den står till salu på en firma han har tagit bilden därifrån bara. |
hatter |
här är den på firman: Länk |
|
Han skriver att han inte vill ha oseriösa köpare.Hur seriöst är det att sno bilden från en annan annons?????? Kan ju vara en fin bil ändå iofs. Sv.såld och knappt 16000 mil. Låter ju bra. |
|
hatter |
mmm håller med föregående författare. Tror dock inte så mkt på annonsen. |
|
Är det någon som ringt och visat intresse..kollat äktheten i annonsen.. |
|
| Kanske bara är jag som inte kan kolla på länken i första inlägget?! ammars kanske personen i fråga har fått kalla fötter... | |
| Han kanske fick ett samtal från bilfirman han hade snott bilden från. | |
|
Blocket har en fin funktion: "Anmäl missbruk" ;) Finns längst ner i alla annonser. __________ |
|
|
Hoppsan hallå där killar,Matte heter jag.Wow vilken dag idag.Först måste jag berätta lite om mig,jag har alltid gillat jänkare innan.Men sen provade jag att sitta i en bmw 740 för 8 månader sen (My god, kvalitet..måste ha..spara deg) Har inte vetat skit om bmw innan,men tack vare alla er här på forumet så har jag tittat..lärt..skrivit ner..utbildat mig etc ca 2 timmar varje dag..alla tips..alla råd/fel etc kostnader bensinförbrukningar.Tittat på bilar i tyskland via nätet,men euron e ju dyr..Kollat bilar i sverige och allvarligt talat ibland undrar jag om folk är blinda/eller om jag är perfektionist.(är nog det senare då jag håller mina bilar i topp skick)Lyssnat på alla råd TACK VERKLIGEN..för jag har missat en del bilar i tyskland dock på sistone(haft magont) men så igår dök annonsen upp..20min senare ringde jag som första kille och bokade bilen.Trodde det var skitsnack..bilden var ju stulen visst..dock är jag en bra detektiv,så jag ringde skiten ur alla ägare innan och researchade bilen till fullo..visst 1a ägaren 6år..sen en skojare typ 3 dagar,sen några bil firmor..sen en ägare i 2 år och han fick jag tag på idag 50 min innan jag skulle titta på bilen..Allt var okej med bilen ..liiite småskit dock,inget allvarligt..brände upp till uppsala och kollade..Faan vad fiiiiiin 2 stenskott i huven(det fixar jag lätt) inte en repa/spricka i sätena..sjysst standard/Creme Lite matt för tidigare ägare hade kört skit produkter..(One week with me and its back to new) inte en gnutta rost.Lacksläpp 1X0.5 cm dock på bakluckan..Motor och låda toppen..och inte de fälgarna..utan ballare fälgar.Ingen navi dock eller taklucka..lite pixelfel..lägger hp och skall göra upp imorgon,men allt är ju stängt nästan,så drar upp igen och cashar bilen.. MY FUCKING BABY I`VE BEEN WAITING FOR YOU FOR SO LONG..och nu är den min..Jag ler hela tiden nu..Så nu är man BMW ägare..hoppas jag får ge lite tips tillbaka och får fråga om hjälp till de småfelen bla..Anyway bilen var en pärla,imorgon blir det tvätt och på med maskinen och polish/wax till att börja med sen kommer lite bilder om nån är intresserad. |
|
| Grattis till nyfövärvet. Bilder är alltid uppskattat. | |
|
Jag vet hur det känns att vara ny e38 ägare..ett lyckorus som varar än:-) Grattis ! |
|
|
Så här fina bilar byggs inte längre och de som underhåller dåligt skötta exemplar, speciellt de Svensksålda, gör de facto en god gärning för tar man inte av Moder Naturs resurser för att bygga en ny bil som är riktigt miljövänlig, typ den eldrivna(2x30Kw drivkraft på et underbart vis) Volvo presenterar i vår så kan man lika gärna njuta av en 7-serie. Det fina med bilden på denna bilen är att som varje gentleman förstår så är karta att föredra framför navigator(man använder lokalsinnet och hjärnan) samt fast monterad telefon kommer bli nästa trend. Det är lag i Tyskland och lär bli det i Svea Rike med vad det lider. Det skönaste med BMWs fast monterade telefon är att man kan bara skicka SMS till telefonen, just för att den tyske direktören kunde på sin resa runt bland kunderna ta emot meddelandet, åtgärda det då han fann tid för det samt dirigera sina anställda medelst korta kommandon. Grattis till det som kallas Automobil. BMW bygger en bottenplatta för varje serie, det är det såsom gör de unika i jämförelse med allt annat skräp. Mvh Asken |
|
hatter |
Där ser man så fel man kan ha. Synd man inte såg regnr. eller att annonsören själv skrev det i annonsen. Hade varit så lätt då att kolla upp bilen då och nu ... :) God Jul |
|
Tack Asken..Första rejäla turen med bilen idag..nice man åker på moln.Faktiskt håller jag med dig om kvalitet,det känns direkt rakt igenom.Solit och fast,känns säkert att åka i och bila etc.Vissa bilar man tittat på så gråter man lite,ovårdade,slitna,jag menar faan det är ju skönt att klämma en bärs och rekonda bilen 1 ggr per månad,fixa lite,pula lite,man mår/åker ju bättre av en någotlunda ren bil..visst??Och Hatter,faktiskt så pressade jag fram reg nrett då jag ringde.Såg ju direkt att bilden var tagen från en annan bilhandlare,och annonsen kändes ju lite "tunn typ" ,Så tvingade killen att ta mitt mobnr o skriva ner det innan han skulle ut o julhandla..1 tim senare ringer killen från ett annat nummer och säger att hans lur blivit stulen (tack..lite tur skall man väl ha tänkte jag)Så det var nog många som bara fick hans telesvar typ.(jag kollade också så det inte var bullshit smile).Anyway faktiskt så klarar jag mig utan navi..känns som mindre chans till el-fel etc.Och handsfreen funkar utmärkt /testade) så jag är nöjd.Känns lite svampigt dock med däcken..som om man inte har kontakt med vägen riktigt..Blir nog bättre med 18 tummare till sommaren tror jag. |
|
|
Grattis till ditt lyckorus. Samma motor sitter i min bil (om jag inte missat något och då beklagar jag mitt felaktiga påstående i förväg) och det är tack vare den jag behållit bilen så länge som jag har. Mvh Mikael |
|
hatter |
skumberg |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.