AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
792

Hjälp med att identifiera saker under huven på en E21:a

Po
17
Porki
325ia Touring e91 -05
Håller på och skruvar med min e21:a och har lite funderingar kring grejer som är under huvuen och hur dom ska kopplas för jag har inte kopplat ur dom utan jag har köpt bilen så här så det är förra ägaren och kanske fler som varit och skruvat här...

det gäller alttså en BMW 320i -82 E21 M10 med K-jetronic och 5-växlad låda.

Länk

Vart ska denna vatten anslutning gå nånstans?? Sen upp till vänster sitter en givare av nåt slag, vad är den för nåt och hur ska den vara kopplad??

Länk

Denna grejen sitter på torpedplåten, vad är det och vad har den för funktion?? Hur ska den vara kopplad??

Länk

Den här sitter på kylarslangen som går mellan fläkten och motor i framkant på motorn, det är nog nedre kylarslangen. Vad är det och hur ska den vara kopplad??

/PA
-J
167
-Jonas-
320d XD F31 -15
Ingen av bilderna du länkat till fungerar!
Po
17
Porki
325ia Touring e91 -05
[url=Länk

Vart ska denna vatten anslutning gå nånstans?? Sen upp till vänster sitter en givare av nåt slag, vad är den för nåt och hur ska den vara kopplad??

[url=Länk

Denna grejen sitter på torpedplåten, vad är det och vad har den för funktion?? Hur ska den vara kopplad??

[url=Länk

Den här sitter på kylarslangen som går mellan fläkten och motor i framkant på motorn, det är nog nedre kylarslangen. Vad är det och hur ska den vara kopplad??

/PA
Po
17
Porki
325ia Touring e91 -05
Eftersom länk jävlarna inte fungerar här så får ni kolla på bilderna på min pixbox sida under albumet BMW MEKBILDER

Länk

/PA
62
1.119
628csi
I3-17
316-76
X3-04
MC R75/5-72

BMW CS 907
Hej
Den i bakkant på motorn skall sitta på värmevenilen sedan från ventilen till nedre anslutningen på värmepaketet. Här kan du söka lite mer. Länk

628csi
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.