|
|
|
|---|---|
| Inhandlade en M3 E46 men med 18" hjul och är lite småsugen på M6 replica 19" Men sett det finns både billiga o dyrare replica? Vad är bästa valet och ser mest ut som original? Någon som har länk på webshop med schyssta priser på just dom? MVH Örjan | |
| Varför köper man en M3 E46a och sen vill man ha replicafälgar? Köp real deal eller några andra fälgar ist ;) | |
|
Länk Länk |
|
| Länk | |
| Tack men hade gärna velat handla av nåt svenskt företag helst! =) Jag bryr mig inte så noga om det är originalhjul faktiskt, men säkert har man igen mycket av att lägga till för det men men... | |
|
sök på säljes o du finner 2 st annonser där dom säljer beggade replika fälgar... |
|
|
Köpte mina 18" M6 på Länk Mycket nöjd, kolla med dem. ¤¤¤ BMW CS nr. 06949 ¤¤¤ |
|
| Varning för Teletyre! Min polare bestälde kompletta 20" därifrån, blev inget annat än problem. Många andra verka ha samma erfarenhet. Sök på Google. | |
| teletyre inga problem... ringt dom över reklamationer! Dom är tillmötesgående. Iaf förra året! | |
|
De var allt annat än tillmötesgående nu i höstas iaf. Dessutom svåra att få tag i och ringer inte tillbaka som de sagt etc. Efter åtskilliga problem fram och tillbaka frågade min polare hur de kunde bedriva en affärsverksamhet på det sättet var att -Vi är iaf billigast... |
|
|
Kan bara hålla med om att det är beklagligt att folk sätter replikafälgar från en annan M modell på sin M3 E46 En sån underbar bil borde enligt mig få leva med 19" original som sitter fett på dom Men smaken är som baken... Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
| Okej! Vi får se mot våren va det blir. Sugen på dom där original 19" som fanns att köpa till också. Men dyra ny så man får leta en beg uppsättning kanske | |
| moggaz: Vad är så mycket bättre med dina Dotz-fälgar än replicafälgar av god kvalitet? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.