|
|
|
|---|---|
|
Jag tittade vad Schmiedmann hade att erbjuda när det gällde att få lite hottare ljud inne i kupén från motorn. Jag blev förbryllad, visst måste de blandat ihop ljuden, alltså satt 6:ans ljud på 8:ans plats o vice versa, eller är jag helt tondöv? Döm själva: 6cyl: Länk 8cyl: Länk (Klicka på högtalaren precis under bilden) ________________ Jag är inte så här snygg i verkligheten, det är min bil som gör det! | |
|
Visst är respektive ljud på fel plats. Schmiedmanns webmaster bör studera motorljud. ;-) |
|
| Helt enig om att ljudfilerna kommit i fel ordning. | |
|
Jag gillade verkligen systemet för V8:an. Däremot känner jag mig kluven inför det faktum att det är ett fejksystem. Tredje pipan från vänster sett verkar ju vara ren fejk. Hur kul är det att lägga ned 18 000:- på ett fejksystem (inkl. bakbumper a lá M5)? Jag måste nog köpa en riktig M5:a vad tiden lider...:D ________________ Jag är inte så här snygg i verkligheten, det är min bil som gör det! |
|
|
Förresten är hela systemet ett 'fejk-M5-wannabe'. Vem lurar jag egentligen? Mig själv? :D ________________ Jag är inte så här snygg i verkligheten, det är min bil som gör det! |
|
|
"Mig själv?" Jepp.. Fejkutblås är det fånigaste som finns, att det är okristligt dyrt är om möjligt ännu fånigare ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.