|
|
|
|---|---|
|
Vad kan ett 2-sits M5 baksäte i svart läder till E34 Sedan vara värt? Det är i bra skick och allt ingår (bultar, bälteskåpor etc.). Min bil Länk | |
| Oj, svår fråga. Det kan ju sitta någon med ett rikigt pissigt baksäte som kan ge ett par tusen för det. Men det är nog svårt att hitta rätt köpare. Baksätet brukar ju inte slitas så mycket, om inte bilen gått som pilsnerlimo runt torget i Avesta.. ;-) | |
|
Jo eller så är det någon som har ett vanligt baksäte som föredrar ett 2-sitsigt. Min bil Länk |
|
|
Dum fråga, men hur ser baksätet ut? Har aldrig sett ett rent tvåsitsigt baksäte i en E34.. //amullo |
|
|
Så här ser 2-sitsigt baksäte ut i en E34: Länk Länk Min bil Länk |
|
|
Har du ringt runt på skrotarna och hört vad de tar för ett dylikt? Personligen så ser jag ju inget mervärde för tvåsitsigt baksäte i en sedan...men det är ju jag det.. Ok, att de flesta M5 E34:or har ett sådant och då upplevs det kanske som exklusivt till andra E34:or, men när jag var på G att kolla efter en E34 M5 så såg jag detta med tvåsitsigt baksäte som negativt. Jaja....vill m.a.o. säga att detta baksäte inte betingar mera stålar än ett vanligt skinnbaksäte>>>>I MIN värld då :) Men jag har ju varit ute och cyklat förr ;) Mvh Janne. |
|
|
En rimligt pris för att få sålt det kanske är en 1000kr, men en riktig entusiast som letar efter ett sådant kanske ger 2000kr. Men för det flesta är det väl en nackdel med att bilen blir fyrsitsig. __________ |
|
| Man bör tänka på att bilen inte gå igenom besiktningen om den är reg. för 4 passagerare och man sätter i ett två-sitsigt baksäte. | |
|
Tack för svaren. Kan ju som sagt upplevas som både negativt och positivt. crille82: Den SKA ju inte gå igenom men vet du OM dom faktiskt slår ner på sådant? Min bil Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Kolla på wwwe34m5.se kanske någon som vill ha!? Mvh Patrik |
|
e34briliant: Bilen måste ha så många platser med fungerande bälte som den är registrerad med. Men man kan säkert ha tur att de missar eller struntar i det ändå, så är det ju alltid... Men visst kan det vara lite roligt att ha 2-sitsigt baksäte... |
|
|
Orkar inte oroa mig över besiktning så jag slänger i ett vanligt 3 sits baksäte och säljer 2-sits sätet. Patrik: Jo när försäljning är aktuellt så kollar jag på e34m5.se först...! Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.