|
|
|
|---|---|
|
Hej Hade tänkt byta ut Bussnies stereon mot en annan och sätta en baslåda i bagaget. Men tack vare mina bristande kundskaper skulle jag gärna vilja se en "byggtråd" med bilder, för att veta vad jag ger mig in på. Bilen är en 328i sedan, 1998. Såväl svenska som engelska fungerar utmärkt! Har försökt leta i forumet utan större resultet.. Tack på förhand! | |
| ..glömde säga, gärna utan navigatorn.. | |
| Har lyckats hitta bilder på ett engelskt forum, men nu till nästa fråga. Kontakterna på orginalkablarna, finns det någon omvandlare eller behöver man byta ut hela kabelstammen? | |
| om dina kablar är hela till radion kan du bara handla ett så kallat ISO kablage till bilen. Det passar BMW:s kontakter i ena änden och din radios ( om den har ISO) i andra änden. Kanske du behöver en antenn adapter oxå. | |
|
Ja precis! Införskaffade ISO kablage och konverter till Pioneer stereon, gick smidigt som attan att byta ut stereon. Dock visste jag inte om anntenadaptern, inte speciellt dyr men ändå! Ska fixa det i samband med att jag bytar ut konvertern till Pioneer mot en som accepterar multifunktionsratten och drar kablar för slutsteg. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.