|
|
|
|---|---|
|
Hej alla! Äger du en M3 E46 och är sugen på att uppgradera den med både utséende och prestanda? Då ska du läsa detta: Schmiedmann Sverige Länk söker just nu en M3 E46 att utrusta inför en kommande reklamkanpanj. Vi kommer att utrusta den med de nyheter som är aktuella just nu och för säsong 2009. Varför det just måste vara en M3 är för att de delar som vi har tänkt oss är unika för M3. Tanken är att vi ska göra en foto session med bilen. Om det blir några utställningar är inte klart än men givetvis fixar vi med transport och allt som tillkommer. Bilen måste givetvis vara i bra skick! Är du intresserad eller undrar något? Skriv då ett mail till: info@schmiedmann.se Glöm inte att bifoga minst en bild på din bil! Mvh Viktor Schmiedmann Sverige | |
|
Posta tråden i M-forumet så får du nog bättre respons, prova även zatzy.com Min bil: Länk |
|
|
Vilken typ av uppgradering hade ni tänkt att göra? Mvh Fredrik |
|
|
Det är i första hand utséende. Sen är det lite upp till ägaren om den vill göra mer. Det är helt ägaren som sätter gränserna. |
|
| coopervickis, du har mail | |
|
Det är nog en E36 som dom söker efter.....3.0l Gillar fordon med fart |
|
|
Hur får du det till att det ska vara en e36? Står M3 e46 tre gånger i inlägget... |
|
|
det står ju att dom söker m3e46. Skall bli interesant och se hur deras uppgraderingar kommer se ut! When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Jag ser väl också att han skriver M3 E46 men kollar man på den första länken så letar Schiedmann efter en M3 E36 (3.0). Men dom kanske söker både E36/E46 vad vet jag..... |
|
|
De söker en E36 3,0 för att utveckla ett kompressorkitt till. Denna tråd handlar dock om M3 E46 |
|
|
mors Ni får väl säga till om ni behöver en 3.2 jag har en välputsad Z3 som gärna vill ha fler kusar, fråga funkar ert fjäderbenstag i kolfiber på min bi?? M |
|
|
Vi håller på med en M3 E36 3.0 just nu men vi söker en M3 E46 för att ha som demobil för nyheter säsong 2009. carpenter: Ja det passar på din bil. Mvh |
|
AeroX |
Det är min M3:a som står hos Schmiedmann och är en E36 3,0. Dom ska bla montera kompressor osv. Detta handlar om en M3 E46 som ska få lite godis på utsidan,och dema 2009 års nyheter inom styling till E46 M3. kan bara ge varma rekomendationer ang Schmiedmann. Ibland kan det vara jobbigt att lämna iväg sin "pärla" men hittils har servicen varit på topp och allt känns mkt bra:) Så se till att maila till Schmiedmann om DU har en FIN E46 M3. |
|
Hur är det med kompressor måste man skruva bort hela kittet varja år till besiktningen eller, blir ju ett jävla jobb om man bara kör 6 mån om året. Eller går det att komma runt?? Skall beställa ett stag i kolfiber riktigt snyggt M |
|
AeroX |
Finns säkerligen dom som "slinker" igenom,normaltsett ska det inte gå... Vissa har känningar,andra struntar i att besiktiga och andra gillar att skruva..:) |
| Min ? Länk | |
|
Sen så är det så också att det är inte olagligt att ha en kompressor i motorrummet men dock så får den inte vara inkopplad så om man byter rem så att kompressorn inte är inkopplad så är det fritt fram att besiktiga som vanligt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.