|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har Googlat flera dar för att hitta stänkskydd till min E61 men hittar inte ett enda ställe, inte ens original. Jag såg en likadan bil som min som hade väldigt fina stänkskydd och jag har alltid haft såna på mina bilar, kalla det fetish men jag ska hitta dem! Nån som vet var de finns, pirat eller/och original? | |
|
Nu kan jag inte lova något när det gäller E61, men till flera andra modeller vet jag att det går att köpa hos BMW-återförsäljare, och jag skulle bli förvånad om det inte finns till E61 då den funnits ett tag nu. De har inte sitt sortiment på nätet så därför hittar du inget via datorn. Så sväng förbi närmaste återförsäljare och kolla. Kan tänka mig att det kan gå att hitta via ebay.de också. ------ BMW CS #04839 |
|
|
Det finns! Vi har det på vår E60 :-) Här har du till E61: Länk BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Jag har monterat original stänkskydd på min E61. |
|
| Jag borde ha eftermonterat på min, åtminstone fram, för jag har aldrig varit med om maken till blästring av bakre skärmarna (det som sticker ut vid tröskellådorna) efter körning på sandade fjällvägar. Visserligen är bilen svart, men jag har aldrig haft en bil som stenstänk från framhjulen syns så tydligt i klarlacken och det går inte att polera bort helt. | |
|
Beställde igår till min E61a. 970 kr hos BMW för fram och bak. Kanske finns någon beskrivning hur de monteras? |
|
|
Du borde beskrivning av ÅF när du hämtar dom. Det fick jag iallafall. |
|
|
Hämtade mina stänkskärmar i förrgår men har inte fått läge att montera ännu, måste tvätta först och fortfarande minusgrader. Det som jag tyckte var konstigt med instruktionen var att det skilde mellan vänster och höger bak, höger bak skall man använda ett clips medan man på vänster sida skall använda en skruv. Varför har man olika lösningar mellan vänster och höger?? |
|
|
Detta kanske har varit uppe tidigare, men jag frågar ändå. Passar dessa original stänkskydd till en bil med M-paket? Jag vet att de inte passade till E-46, inte enligt BMW iaf. |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Schmiedmann har också :) Någon som vet om de passar om man har M paket? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.