|
|
|
|---|---|
|
Hej,undrar om någon känner till något om denna 635a på millons bilLänk firman är inte helt "o" känd men bilen ser fin ut och vad tycker ni om priset. M.V.H Hans | |
|
Ser Ok ut på bild. Det är vääääldigt svår att uttala sig utan att se den i verkligheten. Dock går ratten bort!!! Sedan tycker jag den ser lite "rumphuggen" ut utan vinge/läpp där bak. Som man säger "den har potential" =) Vad gäller priset är det minst lika svårt att utala sig om utan att granska och provköra. Är den fin (orostig) och går bra och har bra däck och så vidare kan den väl vara värd pengarna. MEN det är köparens marknad, så pruta!! |
|
|
P.S Rätt pris är alltid det priset köpare och säljare är överens om =) |
|
|
Jag håller med om att den ser lite rumphuggen ut, speciellt med M-paket på. Men den hade en spännande och ovanlig inredning. Åk och titta på den! vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
Ser ju helt ok ut! Enda som jag inte gillar är pedalerna |
|
|
ja maknade är till köparen att av göra... kan inflika att ja köpte en 635:a -85 för 2.v sen obes och avstäld 9000 mil på mätaren går super fint, defekt mätare+vinge och inget m paket men sport skin och stort set rostfri, 17" bbs rc med fina däck, svart osv. för 18t privat ;) så pruta på ... |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
la//on! Värsta klippet ju! :) rx-7! Tycker bilen ser intressant ut. Skulle vara kul med ett chassie nr till denna,så man kan kolla upp hur den såg ut vid leverans,inredningen kanske är ett ihopplock från annan bil/omsydd,eller individual. Är det et ihopplock,kan läge för prut vara aktuellt. Annars verkar det ett bra pris, om bilen är i stort sett felfri för övrigt. Utan spoiler bak,är den påfallande lik sin storebror E23. Mvh Patrik |
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Kollade på bilen i juli då förra ägare kontaktade mig och behövde hjälp med nivåregleringen och läckande stötdämpare. Vet inte om det är fixat men dock väl värt att kolla. Finns lite rost in under hjulhusen mot torpedväggen, och något litet ytrost vid upphägningen av bakre jluddämparen, annars fin för dom pengarna. |
|
Tackar för all info,är ju som sakt köparens marknad och min granne känner killen som har firma och det är inte lätt att sälja bilar nu så går nog att pruta ganska friskt med pengar i handen. M.V.H Hans |
|
| "Kromlisterna" runt skärmkanter, ovan stötfångaren bak och sidorna gillade jag inte. Lite pimp my ride i det hela. Annars ser den väldigt bra ut på bild. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.