|
|
|
|---|---|
|
Har letat i evigheter efter bra reservdelar. Tex har letet efter Mgälar till min z3:a men kan inte hitta dom på andra ställen än bmws hemsida. Frågan lyder.. finns de inte någon sida med "styling" delar till z3. de behöver inte bara vara svenska sidor. tyska kan ju gå bra med.. MVH jacob | |
| Länk | |
|
Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Varken svensk eller tysk sida men bra Länk |
|
| www.motornord.se | |
|
jätte tacksam för svar har dock ett problem kvar. orginal Mgälarna till min z3 mvh jacob |
|
|
Vad kostar dessa på BMW? Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
bmw M gälarnar kostar 2180 styck utan lack. på bmw.. så de e ett sjukt pris.. Därför söker jag efter andra ställen man kan hitta dessa.. men de e svårt att både hitta dom och få ett bra pris. MVh jacob |
|
| Inte kollat närliggande skrotar? Eller du kanske föredrar nya grejjer. | |
|
Denna skroten har både höger och vänster M-gäle i titansilver. Dock 1000SEK styck? Länk Länk |
|
|
Hittade äntligen länken jag tänkte på. Inte speciellt billiga nästan längst ner på sidan. Länk Riwa |
|
|
Racing -jimpa Jag bor i jönköping o de finns inga runt om som har dessa.. Men har nu skickat en förfrågan till harrys bilskrot som hade dessa.. tack riwa för hjälpen Mvh Jacob NU e de bara kompressor spacers och ett utblås som fattas hehe. |
|
|
Svarta gälar, det finns med silverfärgade ribbor också. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.