|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Jag måste säga att jag gillade sången från min hoj. Dra på volymen och öka basen :-) Länk |
|
|
Länk Denna familjebil ger mig rysningar... |
|
|
Länk rister gott med dubbla V8:or... |
|
|
Gött ljud i den här! Dom här grabbarna har byggt en frän E90 i samma stil också. Länk |
|
|
trodde väl inte fransoserna kunde...... Länk |
|
|
Båtarna med storkubiks V8or låter fint, måste upplevas live. Tyvärr är det alltför vanligt att inspelningarna klipper ljudet pga ljudtrycket. Cittran hade riktigt läckert V8 ljud, man hör långt in i rören, super! |
|
|
Lamborgini Gallardo med DUBBELTURBO - 1500 hästar. Länk Länk //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Det allra goaste jag hört var en E39 med Mopar V8 på gatebil en gång. Ruskigt ljud alltså! Men eftersom jag kör 330 E46 själv, så får jag väl bidra med ett ljudklipp från en sådan med riktigt gott ljud: (Lite bättre högtalare krävs för att ljudet skall komma till sin rätt) Länk //Jesper |
|
|
Självklart fel klipp!!!!! Här är det rätta: Länk //Jesper |
|
|
Lite out of topic/ Vill man själv uppleva dessa fina ljud men inte har råd att köpa en V8, kan man alltid köpa en SoundRacer (Länk och plugga in i cig.uttaget. Vips så har du V8 sound ut på radiohögtalarna!! Köpte en sådan i somras och pluggade in i vår Nissan micra, vevade ner rutorna och körde lite förbi grannhusen här hemma, riktigt roligt faktiskt...:-) |
|
| Länken fungerade inte, provar igen: Länk | |
|
Skruva upp volymen hemma:-) Länk //Stefan |
|
|
Del två: Länk //Stefan |
|
|
Det finns redan en tråd om ämnet. Länk |
|
|
Grym båt: Länk //Stefan |
|
|
Härlig tråd, bäst hittills är jojjes inlägg om F1:an, det är så håret reser sig på armarna! Vilket ruggigt potent rytande, långt ifrån en bluddrande jänk... Porsche Carrera GT ligger bra till tycker jag: :) Länk Länk Honda CBX rak sexa slår det mesta... Länk Kawasaki ZX9R: Länk |
|
|
Tycker faktiskt Mercedes SL500 med öppna ljuddämpare har ett härligt, djupt ljud: Länk |
|
|
Skön sång i Renault: Länk |
|
|
ChristianF: Visst har du rätt! _START_motorn på BMW 850 låter härligt! <object ><param name="movie" value="Länk name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="Länk type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" ></embed></object> Uppstart sker vid 0:30 i klippet. |
|
| Crap. Hur inbädda youtube? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.