|
|
|
|---|---|
| Har ni bra eller dåliga erfarenheter från denna firma ni som har handlat därifrån. | |
|
Hej! Har besökt denna handlare några gånger och det känns seriöst! Dom har en väldigt fin M3:a där nu, den har jag sett vid ett fler tal tillfällen i stan här och den ser väldigt fin ut, har inte kollat närmare på den men det är alltid en väldigt fin puts på den bilen! Sebbe |
|
| Dom har alltid haft fina bilar iaf | |
|
Göteborgare är luriga MagnusSa men 08 är f*n värre! ;-) har bara hört positivt om denna firma och har även vart där även om det var ett tag sen nu och då blev jag både trevligt och profisonellt bemött. Ingen bakgårds handlare. Men sen så är ju en bilförsäljare en bilförsäljare de vill tjäna pengar;) When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
| sebbe det var just den m3 jag tänkte på, har kontaktat dom och vill slå till med den bilen, men eftersom oseriösa bil firmor är det värsta jag vet så vill jag inte ens gå dit och ta närmare kontakt om jag vet att dom är oseriösa... men från era kommentarer känns det ganska säkert nu att det är ok bil firma... | |
|
S Johansson har sålt bilar så länge jag kan minnas och jag har aldrig hört ett ont ord om verksamheten, så jag tror du tryggt kan handla där. De säljer mkt helt nya/nyare Volvo och MB så det är knappast några småhandlare. Tittar man här Länk så ser det ju minst sagt stabilt ut BMW CS #5139 |
|
|
Hehe min gamla m3:a.Ser bra ut fortfarande.Jas saknar den Länk Dime M |
|
|
Mycket bling bling :) Mvh Johan |
|
|
Jasså dimme ? :) Kan du inte berätta lite om den, när sålde du den och till vem ? var det du som importerade bilen? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.