|
|
|
|---|---|
|
tjena! som rubriken säger! M52B25 bytte termostathus i plast och när detta ägde rum så sprack även det nya..... men nu har jag hittat i alu som ser identiskt ut med det ski**t som jag satte dit innan... och jag kan ju säga att jag litar mer på alu än plast... någon som har en kommentar att ge innan man beställer??? Mvh | |
|
Har ingen annan kommentar än att M52:ans plast-termostathus är skräp..... Vad är det för termostathus i Alu du hittat? BMW original till M52TU/M54, eller något från annan leverantör? Berätta gärna här hur det går, det vore ju bra att veta om det går att få dit ett i aluminium när (inte om!) nästa gång det pajar..... |
|
|
jag har hittat på ebay... där säljs även hel sats med termostathus i alu, termostat och packningar för 60 dollar ink frakt... dvs ca 500sek. och med tanke på att BMW tar nästan 400 spänn för termostaten 240 spänn för skithuset i plast så känns det som att det är vettigt att utnyttja även för den som ska byta allt. ett hus i alu på ebay kostar för övrigt ca 40 dollar ink frakt(420sek). BMW är bra på mkt men termostathus det ska dom tydligen inte tillverka... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.