|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
man kan beställa genom vilken däckverkstad som helst,de i sin tur går igenom svf.. Länk |
|
|
Tackar snodas, hmmmm, SvF tar svinpriser. Kolla här: Länk 1.380 dollar i USA, inklusive frakt för 4 st 20-tums Beyern Multi fälgar, bredare bak. Även om dom skulle ta 500 dollar för att skicka dom till Sverige blir det halva priset mot SvF..... Dom har oförskämda pålagor för att inte göra någonting annat än beställa hem dom, som du själv också kan göra. Bara ett tips.... MVH /Lasse |
|
|
jag tänkte beställa från nordendäck ,där skulle kalaset kosta 21000kr, vilket är billigaste i svergie inkl däcken. ska kolla ebay..BEYERN MESH är åxå fina,liknar dina fälgar. Länk |
|
|
din bil var skitsnygg med Alpina åxå.. Länk |
|
| Tackar.. hyggligt sagt. :) | |
|
Hittat 2st till ursnygga fälgar..vilken beslutsångest jag fick nu..hm Länk Länk |
|
|
Får till veckan mina Beyern Multi ..jag tog beslutet att satsa på de dyrare michelinarna..hoppas de motsvarar priskilnaden på 1600kr st :-) 245/40 ZR19 TL 98Y michelin ps2 XL samt Vredestein 275/35 ZR19 TL 100Y ps2 XL fälgar är: Beyern Multi 8.5x19 Beyern Multi 9.5x19 Återkommer på vårkanten med bilder. |
|
|
Får till veckan mina Beyern Multi ..jag tog beslutet att satsa på de dyrare michelinarna..hoppas de motsvarar priskilnaden på 1600kr st :-) 245/40 ZR19 TL 98Y michelin ps2 XL samt 275/35 ZR19 TL 100Y ps2 XL fälgar är: Beyern Multi 8.5x19 Beyern Multi 9.5x19 Återkommer på vårkanten med bilder. Tack till Ctech och Dr Tinnitus som bidrog till mitt beslut.. |
|
|
Lasse-SL500 vet att din bil är sänkt, men gick på dina däckuppgifter ändå. ..min bil är inte sänkt än, tror du det kommer se bra ut ändå? |
|
|
Om man beställer hem dessa hjulen själv från USA,så är vel risken stor att man åker på tull och moms också? Ser fram imot dina bilder,Snodas. |
|
|
Snodas: jag tror det kommer se bra ut, men sänker du den blir det ännu bättre! Det är märkligt att en sänkning med 40 mm kan göra så mycket. :) Ser fram emot bilder! |
|
| bra för jag funderade på 245/45/19 fram 0ch 275/40/19 bak först ..tack lasse | |
|
Så här ser de ut i 19".. å kan det inte bli vår! Länk |
|
| Ursnygga! Kommer sitta som en smäck! Vet hur det är, man känner sig som ett barn på julafton, eller hur? :) | |
| Riktigt skönt att det börjar bli vår igen!! Har själv funderat lite på om jag ska sätta på 16 tum eller 18?! För tillfället ligge 18 tum stjärneker 124 nära till hands. Tycker detta är stilrena fälgar som egentligen är till E60 men skit i samma. | |
|
Tråkiga + sura o tvätta! Mina är snyggast på e38:a! Se min bilblogg på 7:an! /S |
|
|
Skulle inte dessa fälgar sitta bra på en E38? Sen tänkte jag att jag skulle få lite tips av er. Min bil har kvar alla 5 original LM-classic 16", va säger ni, ska dom sitta kvar eller ska dom bytas mot 18"? Större vill jag inte då jag personligen inte gillar det på E38:an. |
|
| Jag glömde visst bort länken såklart. Länk! | |
|
så här ser det ut på min bil.. Länk |
|
|
Nice ! Grymt snyggt. Jag hoppas du är lika nöjd som jag. :-) Ska hämta min vänster bak fälg hos fälgfixarna som reparerat och polerat kanten... Är fortfarande övertygad att dessa fälgar passar E38 bäst följt av M parallell och Alpina orginal. BMW 4 Life |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.