|
|
|
|---|---|
|
Hej! Lite konstig fråga men jag funderar på vad man kan sätta ut bilen för fram ivår. Jag har förlorat jobbet så jag har tyvärr inte råd att ha kvar den längre. Orkar inte med massa skambud men det kanske kvittar om man sätter ut den för 20 000:- mindre än vad man igentligen hade tänkt sig? Och har m3 e36:or fallit mycket i pris som allt annat eller hur ligger det till? Tacksam för svar. | |
|
Alla bliar har fallit mycket i pris tyvärr för ägarna och positivt för köparna. Men vad du skulle ev få för din bil till våren är omöjligt att säga iaf utan mer information om miltal utrustning osv. Men räkna med att priserna kommer att fortsätta falla. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Test och annonsera och se responsen. |
|
|
Jag begär 64000 för min 95a på blocket. Beskrivningen av bilen är ärlig, och den är inte i nyskick, men absolut inte ett vrak. Sett betydligt värre m3or, men även finare. Grejen är att de finare kostat dubbelt så mkt som jag begär och de risigare 20000mer än jag begär.. Det "kostar" att vara ärlig... Skulle tro att man får 80-90 om man har en RIKTIGT fin m3. En i helt ok bruksskick, 55-65000 ca. |
|
|
Skulle tro att priset kommer öka lite fram mot sommaren igen, med kanske 10%. Men det är ju bara en gissning från min sida. Jag kommer oxå bli av med jobbet om en månad, så jag går oxå i tankar om att sälja, om jag inte hittar nåt nytt jobb. Det är tur att A-kassa finns ;) /Jonas |
|
|
Hej igen. Jo a-kassan är aldrig fel, kanske får använda den för första gången snart då. Om jag inte får ett jobb i norge. Tråkigt att man ska losa så mycket pengar bara. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.