|
|
|
|---|---|
|
Ja man måste ju prova.. och det mesta funkar - utom detta. * Varvräknare = död, * Vattentemp = rätt i 5 sekunder sedan tänds (!) lampan och den går upp till max (tillsammans med oljetemp som e död först) * DSC lampan lyser hela tiden. * det dynamiska "varvstoppet" defaultar till 6500/orange 7000/röd - men det kan man ju leva med resten funkar !! NÅN SOM HAR TESTAT DETTA OCH LÖST PROBLEMEN??? | |
|
haha.. det mesta?, verkar juh som allt utom farten är fuckat *ler* bara skojja ;) /mvh jocke |
|
| Fan man måste ju se det positivt !!! - jävligt snyggt iallafall, men har just fixat ihop min andra variant som bygger på 540 konsollen med Biturbo (e34) hastighetsmätaren och röda nålar från M5, samt kromringarna från M-teknik. - den funkar (måste kalibrera hastighetsmätaren bara... och den är också snygg fast svart istället för grå då men & andra sidan graderad till 340... !) | |
|
Vart anskaffade du M5 varvräknaren? Måste ha! :)) /Manray/ |
|
|
Köpte min från England, en importbil - killen va tvungen att byta till Engelsk (mph) konsoll.. :-) |
|
T_J |
Nu kommer jag inte med nått svar på frågan i den här tråden utan en till fråga som hänger ihop med detta. Och frågan lyder såhär; går det att köpa och montera alu/kroma(?) ringarna som pryder M5 huset på ett instrument hus tillhörande 540i E39? Om det går, vart kan jag isåfall köpa dessa oerhört läckra ringarna och till vilket pris? |
| Vad jag vet går det inte att köpa ringarna lösa nånstans, men det måste bara vara en tidsfråga innan nån stylingfirma börjar sälja dessa separat, just nu är det bara att dega upp 4500 för ett nytt kluster(M-teknik med cromeringar finns ju till alla modeller numera) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.